A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo Variant 1.4 16V 75LE 

Az ítélet értékelése
1,5(2 db)

Biztos társ a hosszú utakon

Szöveges ítélet

Megbízhatóság: szuper, eddig egyszer sem hagyott ott sehol.
Tavaly Horvátországba mentünk nyáron, végig klímával, autópályán, és semmi gond nem volt, pedig már korábban zenélt a a váltó a kuplung pedig már elég tré volt. Csak a benzint kellett önteni bele, de abból sem sokat, kb. 6 literrel elment 100-on.
Alkatrészellátás: Jó, de szerintem kicsit drága (VW!)
Motor: Nem egy erőgép, főleg klímával nem. Az olajat nem eszi, a szervízintervallumokat betarva nincs vele gond.
Kényelem: Belül nem sok a hely, ha az első ülést kicsit hátra húzom, hátul már szűkös. Az üléspozíció elég jól állítható, dönthető, emelhető. Kormánymagasság állítható.
Csomagtér: Mivel kombi, azt gondolhatnánk, hogy hátul nagy a raktér, de ez nem így van. Sajnos nem a csomagtér aljáig nyílik az ajtó, így 60x80 cm-nél nagyobb dolgot nem lehet betenni a nyíláson.
Fogyasztás: Én dolgozni járok vele kb. 40% város 60% országút, takarékosan vezetve két személlyel 6-6,2 l klíma nélkül.
Elektronika, kütyük: Elektromos ablakemelő néha rosszalkodik, egyébként elektromosan elég megbízható a verda.
A gyári fényszóró elég gyenge, egy xenon elférne rajta.
Erőátvitel: A kuplungot kb. 100.000km-nél kell cserélni, addigra teljesen felkeményedik, városi forgalomban nagyon igénybe veszi a lábat. A váltó hidegen üresben csörög, valószínűleg a nyelestengely csapágy, erre számítani kell már 100.000km-nél, sőt korábban is.

Általánosságban elmondható, hogy egy olcsó, megbízható, viszonylag kényelmes vas, és még az árát is jól tartja.

Hibalista

- Hátsó ablakmosó fúvóka csere 2500Ft
- Kuplungcsere 117.000 km 65.000Ft
- Ezek a hibák, ezen kívül csak a szokásos időszakos szervíz költségek.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 82000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Twingo Következő autója? VW
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)