Az indulásnál aszfaltszaggató menet közben lomhaság
Szöveges ítélet
Imádjuk, még mindig meg van. Kimondottan a mi vérmérsékletünkhöz való, ha kedvem van vele csak cirkálni, akkor egy könnyen kezelhető szelíd jószág. Ha ki akarok lőni a lámpánál, csak a komoly köbcentivel ellátott autók(1.9-től) ellenfelek neki, a rendkívül rövid fokozatok miatt.-Viszont ugyanez a tulajdonsága a hátránya is. Országúton nem könnyű mutatvány vele előzni.
Ez a jószág kimondottan olyanoknak való, akik szeretik betartani a sebességhatárokat (én is boldogabb lennék, ha többen lennének).
Rengeteg mindent meg tudsz rajta magad is szerelni, netről letölthető a szervizkönyve. Ez még egyszerű, mint a párhuzamos satu.
A karosszériának a két első sárvédőnél van az achilleszsarka rozsdásodás szempontjából, de javítható, mert ez nem tejfölösdoboz kaszni.
Csak pozitív elfogultsággal tudok róla beszélni, de mivel írnom kell negatívumot is,így hát a következő tény áll fenn ennél a típusnál. Két dolog befolyásolja a fogyasztását: Benzin minősége, és a vezetési stílus. Méghozzá nem is kevéssel. Hímes tojással a talpad alatt, prémium benzinnel 4.8-5 liter az alja, viszont rossz benzinnel, dinamikusan vezetve 8 liter fölött is ehet. Ennek a központi befecskendezésű motor az oka (6N), aminek a benzin-levegő keverékét több mérés alapján automatikusan állítja a rendszer.
Így csak annak ajánlom, aki tényleg érzi az autót (nem csak úgy gondolja, hogy tud vezetni), és ért is a járművekhez.
Ez a jármű aglomerációból ingázni tökéletes. Nagybevásárlásoknál egy áldás, mert ott is találsz parkolóhelyet, ahol más nem.
A forgalomban sem kell félni, hogy a piciautót le fogják a nagyok darálni, mert sosincs olyan kicsi hely, ahol még egy polo ne férne el.
Hibalista
- Hátsó kipufogódob (seatra való volt rajta, később megtudtam, a szervizben adták el alóla a gyárit) - - Vezérműszíj - - Akkumulátor - - első, hátsó lengéscsillapítók - - termosztát (be ne dőlj neki, hogy házzal együtt kell cserélni, mert újra tönkremegy az új termosztát! Ha minden évben ki kell cserélni a thermót, akkor sem éri meg a házat lecserélni (20000Ft), mert ugyanúgy az is tönkre fog menni.) - -ez típushiba - - Első féktárcsák, fékbetétek - - Főtengely szimering - - olajnyomásmérő gomba (a szervizben ki akarták cseréltetni a hengerfejtömítést az előző tulajjal miatta, ezért jutottam hozzá olcsón. - - Kormányszervó visszatérő csöve - - Hátsó fékdobok fékpofákkal együtt (nem a féknek volt baja, nem rég cserélték le a szervizkönyv szerint, viszont akik csinálták valószínűleg nem hallottak a csapágyhézag állításról, így a külső kerékcsapágy bemaródott a fészekbe. - A Volkswagen minőségről árulkodik, hogy a csapágynak kutya baja nem lett.) - - Pár izzó, és repedezett kédergumik cseréje - - Két első-oldalsó karosszériaelem rozsdásodása - -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Polo |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |
