A motor miatt megérte
Szöveges ítélet
Az előző autónk Megane volt. Ahhoz képest marha kényelmetlen. Nem is gondoltam volna, hogy a VW ilyen silány minőségű műanyagokkal dolgozik. Az alap rádió rettentő gagyi. Amiért mégis azt mondom, hogy megérte az a mintegy 20 éves technikai színvonalú, 1,9-es szívódízel. Most 340000 Km felett járunk már, de egy pókfingnyi füstöt nem eresztett még. Olajat nem fogyaszt, legalábbis utántölteni nem kell. A fogyasztása (4.5-5.5l) tudja feledtetni a hibáit. Erejéhez képest pedig elég jól is megy. A vége 170 körül van még mindig. Persze, hogy menjen elég rövidek az áttétek, 130-nál 3000-et pörög a motor. A váltókar téli hidegben nehezebben jár. Rossz úton érezni ahogy csavarodik a karosszéria. Tudom mi az a szenvedély, van Barkasunk is :), de ez semmiféle érzelmet nem tud kiváltani belőlem, csak van és közlekedünk vele... Ha eladjuk nem kell félni nem fog fájni, de mindenképpen kiemelném, hogy nagyon megbízható.
Hibalista
- A műanyagok nagyon gyenge minőségűek, az eredeti alkatrész drága. Eltörött a vezettő oldalán a zár kis kallantyúja, a hátsó ajtó fogantyúja, a kesztyűtartó kilincse, a motorvédő műanyag lemez is. ABS gyakran hibát jelez, állítólag ez tipushiba, a motorvibráció miatt folyton elreped a szélvédő, mindig ugyanazon a ponton. Az elektromos ablakemelő elektronikája is bemondta az unalmast, erre is mondták, hogy sűrűn előfordul. Kerestünk bontóban, de hiánycikk, az új kb. 56000Ft volt, de azt mondták ez már nem fog bedögleni.
Ide hordtam szervizbe
Helyi ismerőshöz hordjuk. A márkaszerviz drága és rossz is a híre a Győrinek.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 74000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 266000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Megane Classic | Következő autója? | Vmi japán, vagy koreai dízel |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
