A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1,4 MPI 60 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kék szépség

Szöveges ítélet

Elsőre beleszerettem ebbe az autóba,egyrészt a színébe(tengerkék),másrészt az autó formájába.Nekem a mai napig ez a legszebb Polo!Az eleje nagyautós,elegáns,hátulról nézve pedig sportos.Igaz ez egy 60 lóerős modell,azért ezt a kasztnit megfelelőképpen mozgatja,de inkább csak városban.Előzéseknél például erre érdemes odafigyelni és visszakapcsolni.Igaz én már autópályán mentem vele 170-el is,ami egyben a végsebessége is.Sajnos szervokormány és klíma nincs benne,az elöbbi parkolásnál azért jól jönne,az utóbbi hiányát pedig nagyon nehéz elviselni nyáron 40 fokban.Az autó viszont cserébe nagyon megbízható,nem szervízigényes,igaz 10ekm-enként olaj-és olajszűrőcsere,de ezenkívül másra nem kell költeni.A fogyasztása lehetne kevesebb is,nekem átlagba 8 litert eszik,igaz most a motorfelújítás után érezhetően kevesebbet eszik az autó.Az autó futóműve szerintem nagyon jól eltalált,a 185/55/14-es gumimérettel pedig tökéletesen fekszi a kanyarokat is.A belső ajtókárpit sajnos nagyon gyenge minőségű,folyamatosan "hámlik" le róla a műanyag borítás,de nemrég ültem egy 5 éves Golf GTI-ben és abban is ugyanúgy hámlott az ajtókárpit.

Hibalista

- elektromos ablakemelő mindkét oldal(gyári szerkezet motorral 150eFt) - gyújtáskapcsoló betét-2eFt - akkumulátor-az eredeti akksi 7 évig bírta - elég gyakran kiégő első fényszóró izzók - 2010.július - újra ablakemelő mechanika csere,most csak a baloldalon,bontóból szereztem,13eFt - 160000km-nél,komplett motorblokk felújítás,az összes olajat felnyomta a levegőszűrő házba.Cserélni kellett a dugattyúkat,hajtókarcsavar-és csapágy,gyűrűsor,hengerfej tömítés-és csavar,szívósortömítés,kipufogósortömítés,hidrotőkék. - És még cserélni kell most a rezonátorcsövet,sajnos egy kicsit sérült. -

Ide hordtam szervizbe

Találtam egy megbízható szerelőt,aki szervizeli az autómat,nagyon meg vagyok vele elégedve!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo 1.0 1994 Következő autója? i30
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)