A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1,4 First 

Az ítélet értékelése
1,0(4 db)

180Km/h 60Le...ja és 6 liter :)

Szöveges ítélet

Nos mikor elindulok ezzel a kis csöpp autóval és sunyi vezetési módommal egy piros lámpánál beállok egy Suzuki Ignis (90Le) vagy egy Suzuki Swift 2 (90Le) vagy akármely új 110Le-s TD autó mellé akkor átkuncognak, hogy mit akar ez a kis polo-s. A lámpa sárga motor felbőg kerék csikorog 1-esbe, 2-esbe ismét megcsikorog és nevetnek hogy na ez akart engem leelőzni? :) Egyszer csak megjelenek mögöttük és gyengéd villogással jelzem, hogy menjen előlem :) Ekkor próbálják érthetetlenül elemezni, hogy mi ez az autó? Nézik a kipufogóm......nincs sport dob se semmi. Se alufelni se semmi tuning sőt barátnőm mellettem ülve nézi a másik autó sofőrjét, hogy miért néz furcsán :) Gondolom ilyenkor a másik autós hazamegy és ránéz, milyen lóerős ez a kis polo. Mikor meglássa, hogy 60Le akkor ismét elgondolkodik :) Nos a váltás kicsit parasztos: 1-es szinte ugrik kerékcsikorgatás nélkül nehéz elindulni főleg a nem a legjobb váltórendszerrel. Itt max 40Km/h a sebesség. 2-esbe ismét ránt egyet itt 80Km/h a végsebesség. 3-asba már kellemes itt 120 a végsebesség. 4-esbe még mindig húz itt 160-ig ki lehet húzatni. És 5-be szinte már csak spórolunk üzemmód de képes 180-ig elvánszorogni. És ha emelkedő jön nem lepődik meg max 160-ig esik vissza a tempó ami persze emelkedő függő de itt szoktak elég sokan meglepődni :) Ennél a sebességnél már nem a legstabilabb az autó szinte mindenhol megfigyelhető a rezgés ami persze az én occsó gumimból adódik :) Fogyasztás 4 személyel 140-es fix tempóval kb 6 liter. Városban 2-esbe indulva utána 4-esbe váltva se több.
Csak egy fajta benzínnel tankolom Evo Neo és csak Castrol 10-40-es motorolajat adok neki 8000Km-ként. Kb így hajtom mióta megvan (4-éve) és teljesítmény csökkenés vagy károsodás még nem jelentkezett.

Hibalista

- Csak a szokásos kötelező alkatrészek + hátsó fék berohadt 140 000km-nél ami csapágyhangot (búgó) eredményezett de miután lecseréltük a fékeket a hang megszűnt. 150000km-nél Termosztát csere ami kicsit megtréfált :) Kuplung csere megvolt de mert csak ingyen jutottam egy komplett szetthez amúgy nem lett volna szükséges.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Valami terepjáró az útviszonyok miatt :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)