1.4 TDI+ Izompolo
Szöveges ítélet
A 75lovas TDI alapban nem fogott meg, csak fogyasztásával. De sikerült szereznem hozzá egy gyári 90lovas 250Nm (A2-es Audi) vezérlést. Alacsonyabb fordulattól (kb 1500-1700-tól) már a maximális nyomaték áll rendelkezésre egésszen 3500ig. Sokat használom városban és autópályán és sehol sem kimélem: városban sportosan, pályán 150-el közlekedem, ha országúton sokat megyek a bal sávban. Iszonyat ereje van 80-120 között (ott még az RS Fabia sem fogott meg) De városban 2-es, 3asban is egy szöcske. Mindig kiül a mosoly az arcomra. Szóval sportos vezetés mellett 4,5-5litert fogyaszt. Alacsonyabb mint a gyári 75lovasnál tapasztaltak (föleg autopályán) És abszolut nem kormoz a kipuffogó.
Még 197cm-es magasságommal is kényelmesen beállítható az ülés, igaz az autó igy csak 3személyes.
Amit nagyon nem szeretek az a váltó. 2es és 3asba nagyon hosszú úton közlekedik és minden állomáson és megállóhelyen megáll. Sokszor sikerül is megszámolnom a fogaskerekeket, ha sportosan akarok váltani. Ehhez a teljesítményhez hiányzik a 6. sebesség. Így 5ösben 3500at forog 150környékén és 180 a vége 4000es fordulatnál, megjegyzem ennek ellenére olyan természetesnek veszi a kicsi dízel az állandó 150et, mintha az a világ legtermészetesebb dolga volna számára. És nagyon alacsony a motor és szélzaj. A motorzajjal inkább alapjáraton és városban alacsony sebességnél van probléma (letekert ablaknál, amúgy jó a szigetelés), de ez a 3hengernek és dizelnek tudható be. Föleg hideg olyan mint egy traktor. De az összes többi tulajdonsága ellensúlyozza mindezt. 4,5 literes átlag és sportautó feeling!!! :D
Hibalista
- a duda érintkezési hibája: kellemetlen helyzetbe hozott, mert ahogy parkoláskor jobban alászedtem a kormányt, önállóskodott (alig néztek hülyének): mivel a hozzáférés az airbag miatt nem egyszerü, azóta a biztositék eltávolitásával duda nélkül közlekedem (ugyis utálom a sok barmot az utakon, akik eszeveszetten nyomják, legalább nem tartozom közéjük)
- Ez legyen a legkevesebb, a szokasos szervizen kivül semmi.
Ide hordtam szervizbe
barát
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | 323F | Következő autója? | Mazda 6 CD GT |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
