A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo Facelift 1.4 PDTDI 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

1.4 TDI+ Izompolo

Szöveges ítélet

A 75lovas TDI alapban nem fogott meg, csak fogyasztásával. De sikerült szereznem hozzá egy gyári 90lovas 250Nm (A2-es Audi) vezérlést. Alacsonyabb fordulattól (kb 1500-1700-tól) már a maximális nyomaték áll rendelkezésre egésszen 3500ig. Sokat használom városban és autópályán és sehol sem kimélem: városban sportosan, pályán 150-el közlekedem, ha országúton sokat megyek a bal sávban. Iszonyat ereje van 80-120 között (ott még az RS Fabia sem fogott meg) De városban 2-es, 3asban is egy szöcske. Mindig kiül a mosoly az arcomra. Szóval sportos vezetés mellett 4,5-5litert fogyaszt. Alacsonyabb mint a gyári 75lovasnál tapasztaltak (föleg autopályán) És abszolut nem kormoz a kipuffogó.
Még 197cm-es magasságommal is kényelmesen beállítható az ülés, igaz az autó igy csak 3személyes.
Amit nagyon nem szeretek az a váltó. 2es és 3asba nagyon hosszú úton közlekedik és minden állomáson és megállóhelyen megáll. Sokszor sikerül is megszámolnom a fogaskerekeket, ha sportosan akarok váltani. Ehhez a teljesítményhez hiányzik a 6. sebesség. Így 5ösben 3500at forog 150környékén és 180 a vége 4000es fordulatnál, megjegyzem ennek ellenére olyan természetesnek veszi a kicsi dízel az állandó 150et, mintha az a világ legtermészetesebb dolga volna számára. És nagyon alacsony a motor és szélzaj. A motorzajjal inkább alapjáraton és városban alacsony sebességnél van probléma (letekert ablaknál, amúgy jó a szigetelés), de ez a 3hengernek és dizelnek tudható be. Föleg hideg olyan mint egy traktor. De az összes többi tulajdonsága ellensúlyozza mindezt. 4,5 literes átlag és sportautó feeling!!! :D

Hibalista

- a duda érintkezési hibája: kellemetlen helyzetbe hozott, mert ahogy parkoláskor jobban alászedtem a kormányt, önállóskodott (alig néztek hülyének): mivel a hozzáférés az airbag miatt nem egyszerü, azóta a biztositék eltávolitásával duda nélkül közlekedem (ugyis utálom a sok barmot az utakon, akik eszeveszetten nyomják, legalább nem tartozom közéjük)
- Ez legyen a legkevesebb, a szokasos szervizen kivül semmi.

Ide hordtam szervizbe

barát

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? 323F Következő autója? Mazda 6 CD GT
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (171 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)