A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Phaeton (2002)

Phaeton 3,0 TDI 4x4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Óceánjáró

Szöveges ítélet

Jelenleg még mindig élvezkedek, sok elektromos kényelmi berendezés van beépítve.
Igazi luxus, ezért is kerül sokba ha ügyetlen vagy, és nem vállalsz kisebb szerelést.
Azért itt is kopnak az alkatrészek, ami cserélni kell. Fogyasztása: mivel vegyes használatban van az átlag 7,5 és 8,00 között van. Szerintem ekkora súly és motor mellett egészen jó. Van egy másik autóm annak is 3 literes a motorja de az 1 literrel többet eszik átlagban.
Bár milyen tempót diktálok zokszó nélkül teszi a dolgát. Hidegen a váltó nem dobálja be a fokozatokat 1500-as fordulaton tartja és közel 2000-nél vált fel. 6. fokozatot meg 80 fölött és 2000-fordulatnál váltja el. Ezt megoldom kéziben ha olyan a forgalom. Ekkor vissza esik 1500 és alá a motor fordulata.
Minden amit beépítettek minőségre számomra nagyon jó. A navigációt meg lehet szokni, bár én az IGO-hoz vagyok szokva. A többi autómban mobil és beépített eszközökben IGO van telepítve. A légrugót szokni kell, olyan mint ha óceán járón közlekednék. Szervizállást nem elfelejteni, gumisnál én nem tudtam elsőre így ráült az emelőre, tanakodtunk hogyan jön le róla. Minden funkciót csak zárt ajtók mellett lehet kikövetelni a géptől. Legutóbb a motorháztető volt nyitva ezért nem tudtam szervizállásba tenni. Mindent össze vetve szeretem, elégedett vagyok vele.

Hibalista

- Jelenleg még semmi komoly. A jobb oldali tükörlap menet közben elhagyta a tükörházat. Szervizben kicserélték, továbbiakban csak a kötelező szervizhez anyagokat cseréltem. - Alkatrész van hozzá, szervizben elég húzós, na meg a munkadíj is. De ilyen autónál ez nem lehet kérdés. Alkatrészeket más forrásból is be lehet szerezni ahol van nem kevés kedvezményem. Így máris elfogadható az alkatrész ára. Javítási költségen spórolunk amennyiben nem biztonsági hibát problémát kell megoldani azt javítjuk, hibakódot kiolvassuk töröljük.ha nem kell hozzá gyári hozzáférés. Abban az estben szakszerviz a járható út.

Ide hordtam szervizbe

Elsősorban magam, magunk javítjuk.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Schiller Skoda és VW-be vittem a Szentmihályi útra.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 283000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Carnival Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Phaeton 2002

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)