A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Phaeton (2002)

Phaeton 4,2 V8 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Egy félresiklott élet is lehet csodás vele!

Szöveges ítélet

Gyermek korom óta Mercedes rajongó voltam, de egy 1995- ben három napig bírtokolt 280 se amerikai változatot leszámítva amelyiknek papírjai nem voltak igazán tiszták,sohasem volt Mercedesem!
Az idő múlásával az anyagi helyzetem megengedte, hogy E mercedest vásároljak magamnak még ha nem szalonból is.
A kiválasztott autóhoz vezető úton hívott a tulaj, hogy nem ér rá mert Ferihegyen van az autó és nem tudja kihozni...

Na itt siklott félre az életem!
A visszaúton megálltam egy kereskedésnél, melynek már napok óta nézegettem a hírdetését egy VW Phaeton-ról. Meglátni és megszeretni- na az nem ment ilyen könnyen -mert kívülről a Mercik szebbek, de a behatolás és az első kör után már a külseje is csodálattal töltött el.
V8-as benzines 4.2-es automata 6 fokozatú,összkerekes és főúri kényelem mindenhol.
Birtokoltam régebben egy Rover 820 si full-full autót amit máig visszasír a család, de az a fasorban sincs hozzá képest.

Menettulajdonsága: egy Honda CB 1300-as motorom van ami 116 NM-es és 3 másodperc alatt van százon!de az autó gyorsulása így is, hogy hozzászoktam a hűbazdmeg kategóriához lenyűgöző. Induláskor, teli gáznál mintha a hathuszas gyors katapultálna ki, ami 200km/óráig kitart.!
A futómű beállítások a hajótól az ariel atomig mind választhatók és a légrugók...
Az autó teljesen full-full extrás a telefontól az autómata naprolón át a hátsó ülések hűtés-fűtés-maszírozásáig.

Fogyasztása: akit ez érdekel az fölöslegesen olvassa ezt az írást!

Hibái: Az utólag beszerelt (hát persze, hogy az) radar és lézer detektor valamiért mindig kikapcsol, és a gyári navigáció melyhez minden europai ország CD-je megvehető csak Magyarország nem létezik a Németek szerint(!)így egy igo limusine szofvert kell használnom itthon.

A következő is ez lesz, hátha addig az új ára elmozdúl így felextrázva a 35000000 millió forintról ami valjuk be irgalmatlanúl sok pénz egy autóért.

Mindenkit csak rábeszélni tudnék egy próbakörre, ami nem kerűl pénzbe, hátha több jönne belőle szemben velem az úton..


Hibalista

- Radar detektor

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? astra H Következő autója? Phaeton
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Phaeton 2002

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)