Soha többet VW csoport autót
Szöveges ítélet
Update, 2020.07.24. az autó ~3 hónapos, ebből eddig 18 napot volt szervízben, most is ott van míg eme sorokat írom - elhiszem, hogy a Porsche Pest szervíz csapata mindent megtesz, hogy az elhozatal meglegyen, de negyedik alkalommal van ugyanazzal a hibával szervízben, mostmár 10 napja.
Anyósülés biztonsági öv – csatcsere, garanciában, reklamáció azonnal elismerésre került – kérdezem én milyen minőségellenőrzés folyik a gyárban, ha hibás biztonsági elemmel jön ki illetve milyen átvétel van az autó magyarországi megérkezése, majd ügyfélnek való átadás előtt milyen ellenőrzés van?
Ablakok körüli króm díszlés matt lett, pár helyen elszíneződött is - karosszéria felvevő, székében ülve tájékoztat előre, ez nem garanciás ügy, látnoki képességgel bír. Arrogáns, lekezelő stílusban beszélt végig, később telefonban is, amit rám rakott. Mosóban szóltak, hogy nézzem meg, mert matt a keret. Az új Passaton alul is van króm végig a karosszérián, és nagyon is jól látható a lenit, és a fenti közti különbség, minőségileg alulra jobbat raknak, a só/hó miatt, gondolom. Cserélni nem fogják, mert ez nem garanciális szerintük, igaz esztétikailag jelent kihívást – de akkor is zavaró.
Szélzaj, menet közben A oszlop felől, belül, 100km/h felett – gyárilag hibás összeszerelés, elismerték, 2 hetet kellett alkatrészre várni, 3 napig volt szervízben, majd újbóli javítás, légcsatorna van az A oszlopban, és ott egy hibás gyári szerelés miatt van zaj, sem MO-n, sem az EU raktárukban nem volt ilyen elem, közvetlenül a gyárból kellett rendelni – sajnos sikertelenül, javítás után, hazafele én is teszteltem 120-130 km/h sebességnél, de már 100-nál hallom, hazaértem, fiamat lehívtam, mentünk egy kört és azt mondta, Apa ez rosszabb, mint volt! - hiba ott van továbbra is, zavaró, mintha egy 1936-ban összerakott orosz terepjáróban ülne az ember.
Csomagtér ajtó önállósodása - Easy Open van benne, azaz a csomagtérajtó komfortnyitással rendelkezik. Sok esetben nyitott csomagtér fogadott az autóhoz visszatérve, nem tudtam a jelenséget hova rakni – szerviz után ez megszűnt, állítólag programoztak valamit a beállításaiban.
Az autó körüli szenzor jelzései - mikor közelben sincs senki, számtalanszor jelez, 2x állóra fékezve az autót, teljesen feleslegesen.
Futómű - DCC-vel ellátott - rezgései, ahogyan kezeli a keresztirányú úthibákat egyszerűen számomra továbbra is felfoghatatlan, mondom ezt úgy, hogy közel 15 évig volt Golf-unk, 2 Passatom is volt, 2 évig Touran, igaz ők „hagyományos” futóművel rendelkeztek, de messze jobban rugóztak. Számtalanszor olyan mintha a kerekek egy harangban lennének, és teljesen önálló életet élnének, lehet, hogy ki kellett volna hagyni a DCC-t, nem tudom, de a másik kettő Passat sokkal simábban kezelte az úthibákat, még a Touran is, imádtam őket.
Karosszéria merevsége – tetőablak nyikorgása nyitott állapotban, rosszabb úton.
Ajtókárpitok zajai – néha, rosszabb úton megszólalnak az ajtókárpitok, illetve első fejtámlák, csendes utastérben zavaró tud lenni.
De ezen kívül van pár pozitív tulajdonsága is:
ergoComfort vezetőülés szerintem szenzációs – az egyik legjobb mi alatt volt eddig.
Dynaudio hangzása tökéletes.
Vezeték nélküli Apple CarPlay – imádom, nem kell állandóan kábelekkel foglalkozni.
Digital Cockpit – sokrétűen testreszabható, jól átlátható, kezelhető.
IQ.Light, LED—Mátrix főfényszóró – zseniálisan működik, nappalt varázsol az éjszakából.
Hibalista
- Listaáron 17 millió körül „volt”, vártam. Viszonylag gyors gyártás/szállítás után átvétel, majd pár 100km megtétel után, szervízbe kellett jelentkezni, egy hibalistával, ami azóta is várat magára, vagyis a javításuk, 100%-ban. - - Anyósülés biztonsági öv – csatcsere, garanciában, reklamáció azonnal elismerésre került – kérdezem én milyen minőségellenőrzés folyik a gyárban, ha hibás biztonsági elemmel jön ki illetve milyen átvétel van az autó magyarországi megérkezése, majd ügyfélnek való átadás előtt milyen ellenőrzés van? - - Ablakok körüli króm díszlés matt lett, pár helyen elszíneződött is - karosszéria felvevő, székében ülve tájékoztat előre, ez nem garanciás ügy, látnoki képességgel bír. Arrogáns, lekezelő stílusban beszélt végig, később telefonban is, amit rám rakott. Mosóban szóltak, hogy nézzem meg, mert matt a keret. Az új Passaton alul is van króm végig a karosszérián, és nagyon is jól látható a lenit, és a fenti közti különbség, minőségileg alulra jobbat raknak, a só/hó miatt, gondolom. Cserélni nem fogják, mert ez nem garanciális szerintük, igaz esztétikailag jelent kihívást – de akkor is zavaró. - - Szélzaj, menet közben A oszlop felől, belül, 100km/h felett – gyárilag hibás összeszerelés, elismerték, 2 hetet kellett alkatrészre várni, 3 napig volt szervízben, majd újbóli javítás, légcsatorna van az A oszlopban, és ott egy hibás gyári szerelés miatt van zaj, sem MO-n, sem az EU raktárukban nem volt ilyen elem, közvetlenül a gyárból kellett rendelni – sajnos sikertelenül, javítás után, hazafele én is teszteltem 120-130 km/h sebességnél, de már 100-nál hallom, hazaértem, fiamat lehívtam, mentünk egy kört és azt mondta, Apa ez rosszabb, mint volt! - hiba ott van továbbra is, zavaró, mintha egy 1936-ban összerakott orosz terepjáróban ülne az ember. - - Csomagtér ajtó önállósodása - Easy Open van benne, azaz a csomagtérajtó komfortnyitással rendelkezik. Sok esetben nyitott csomagtér fogadott az autóhoz visszatérve, nem tudtam a jelenséget hova rakni – szerviz után ez megszűnt, állítólag programoztak valamit a beállításaiban. - - Az autó körüli szenzor jelzései - mikor közelben sincs senki, számtalanszor jelez, 2x állóra fékezve az autót, teljesen feleslegesen. - - Futómű - DCC-vel ellátott - rezgései, ahogyan kezeli a keresztirányú úthibákat egyszerűen számomra továbbra is felfoghatatlan, mondom ezt úgy, hogy közel 15 évig volt Golf-unk, 2 Passatom is volt, 2 évig Touran, igaz ők „hagyományos” futóművel rendelkeztek, de messze jobban rugóztak. Számtalanszor olyan mintha a kerekek egy harangban lennének, és teljesen önálló életet élnének, lehet, hogy ki kellett volna hagyni a DCC-t, nem tudom, de a másik kettő Passat sokkal simábban kezelte az úthibákat, még a Touran is, imádtam őket. - - Karosszéria merevsége – tetőablak nyikorgása nyitott állapotban, rosszabb úton. - - Ajtókárpitok zajai – néha, rosszabb úton megszólalnak az ajtókárpitok, illetve első fejtámlák, csendes utastérben zavaró tud lenni. - - Update, 2020.07.24. az autó ~3 hónapos, ebből eddig 18 napot volt szervízben, most is ott van míg eme sorokat írom - elhiszem, hogy a Porsche Pest szervíz csapata mindent megtesz, hogy az elhozatal meglegyen, de negyedjére van ugyanazzal a hibával szervízben, 10 napja.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Inter Auto Hungaria Kft. Porsche Pest
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | XC60 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.6/10) |
