Kiváló Ingázó 1000km-re
Szöveges ítélet
Magyarországon újonnan vásárolt gk. Eddig semmilyen mechanikai hiba nem volt. Motorolajat 14-15 ezer km-ként cseréltettem. Egyszer lefagyott a szoftver-rádiós-navi fejegység, nem reagált az érintőkijelző. A motor leállítása, újraindítása megoldotta a problémát, azóta volt szoftverfrissítés és többet nem jelentkezett a probléma. Szinte kizárólag hazautazásra használom ill. kirándulásra így legalább 300-1000km-t megy ha beindítom, ilyenkor gyakran egy hosszú hétvége alatt 2500km.
Városban ill. munkába járásra, ami mindössze 5km egy benzines autó szolgál(Honda Civic benzin:-).
A Passat 14-16 hidegindítás után, ha csak 5km-re megyek (munkába) - tele a részecskeszűrő amit a fedélzeti számítógép is jelez - ilyenre nem alkalmas.
Amire megvettem arra tökéletes, városba más kell.
Like: kényelemes, nagy tempónál is halk, DSG/diesel 190Le szintén elég, távolságtartó/automata dugóban nagyszerű, sem hibrid sem benzines ilyen felhasználásra alkalmatlan egy elektromos meg pláne, pakolni kombiként szintén ok
Dislike: 180-190 felett jön némi szélzaj, dupla üvegezést be kellett volna húzni az extralistán,
2020.05.
Továbbra is elégedett vagyok, megszületett a harmadik gyerek is és a hátsó sorban elfér a három gyerekülés. Vsz. a 120 ezres szervizt megcsináltatom 110 ekm-nél.
Hibalista
- Hátsó csomagtérvilágítás izzócsere 60.000 km-nél
- Hátsó féktárcsa és betét cseréje 3 éves korban
Ide hordtam szervizbe
Zalaegerszegi VW Márkakereskedés
Veszprém VW kereskedő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 108000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mazda 6 2.0 Benzin | Következő autója? | VW/Toyo felhasználástól lesz függő. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
