A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2014)

Passat Variant 1.4 TSI Comfortline ACT BMT DSG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hozza a kötelezően elvártat

Szöveges ítélet

Hosszas nézelődés, válogatás, összehasonlítás és megfontolás után egy VW Touran felé orientálódtunk. Aztán amikor elmentünk konkrétan megnézni, akkor jééé, mi ez itt a Touran mellet ami ilyen jól néz ki??? Egy Passat Variant. Összenéztünk, és mindketten tudtuk, hogy Passat Variant lesz. A hosszas megfontolásnak egy gyors érzelmi döntés lett a vége. Nem bántuk meg. Kívül belül nagyon tetszik. Összességében és részleteiben is. Pont a mi ízlésvilágunk! Letisztult, praktikus, átgondolt és logikus. Minden ismerősünk, de még a szerelő ismerős is óvott a VW 3 betűs rövidítéseitől: TSI, DSG, BMT, ACT, ajajaj. 2 év 8 hónap és közel 52000km után semmi rosszat nem tudok mondani. Azt mondták, ha betartok néhány alapvető szabályt nem lesz gond, pl.: hidegen ne terheld a motort és a váltót hirtelen nagy gázadással, elindulás előtt legalább 1 percig, míg az olaj kb. "körbeér", járni hagyni a motort s csak utána indulni, leállítás előtt 1-2 percig szintén járni hagyni a motort. Ezeket szigorúan betartom!
TSI= erős, nyomatékos, csendes, takarékos. Eddig nem volt olyan szituáció, ahol "kevés" lett volna a teljesítménye. Pedig szeretem nyomni neki. :-)
DSG, gyors, mit a vaj úgy vált, mindig jó fokozatban van, s ha mégsem, egy pillanat alatt kapcsol, s kézzel is be tudok avatkozni. Nekem nagyon megfelelő, szeretem.
ACT, le tud kapcsolni részterhelésnél 2 hengert. Többször kipróbáltam, hogy mit lehet vele elérni fogyasztásilag. Ha nem "nyomom neki", minden gond nélkül 6,3L/100 átlag kihozható tankolásonként, vegyes használt mellett.
A fogyasztása szerintem amúgy is szenzációs, kb 50:50% arányban város és országút arányában, az összes eddigi fogyasztási adatot felírtam, 6,89L/100km az 52000km-re vetítve, úgy, hogy a tempós haladás híve vagyok(lakott területen kívül). A LED-es lámpák fantasztikusak, soha többet semmilyen mást. A vezetés támogató rendszerek hiba nélkül, a feladatuknak megfelelően tökéletesen működnek. Bár először rémisztő volt, mikor az autó magától kormányoz, lassít vagy gyorsít. Téves, hibás jelzés vagy riasztás egyszer sem volt. Használom őket rendszeresen, de nem folyamatosan, mert szeretek autót vezetni. Parkoló aszisztens: tökéletes. Mindegy, hogy merőleges vagy párhuzamos a hely, tökéletesen beáll. Hatalmas csomagtartó! Az első sorban bőséges, szinte fejedelmi helykínálat. Kényelmes ülések. Hátul is nagy helykínálat, mindig elfértünk. Gyorsan működésbe lépő fűtés/hűtés ülés fűtés. A kötelező szervizen kívül eddig csak tankolni kellett bele. :-) A német autópályán könnyedén, minden erőlködés nélkül szinte észre sem vettük, hogy már 170-el mentünk. Szélzaj, motorzaj, szinte semmi, az autóban kellemes csend, mint mindig. Az infotainment rendszernél nagy hátrány, hogy a mirrorLink nem működik ezért nem "online" a rendszer. Zenéket telefonról, SD kártyáról simán lejátsza, telefon kihangosítás BT-al egyszerűen gyorsan jól működik. Navigációja az egyszerű grafika ellenére nagyon jól működik. Átgondolt, egyszerűen kezelhető, sok praktikus funkcióval. Az autót használati tárgynak tekintem, bár ha rá nézek, még mind a mai napig egy kellemes érzés fog el, jó ránézni, tetszik. Szeretem ezt az autót, nagyon elégedett vagyok vele.

Hibalista

- kb. 6-7 hónap kb. 10000km bal hátsó ajtó árnyékoló roló részétől zizegő-cicergö zörgő hang rázós döcögős úton(kiváló magyar utak) :-( szerviz megnézi, teljes ajtó belső burkolat levételét javasolják, de sok jóval nem kecsegtetnek, vagy sikerül megszüntetni vagy nem, így inkább nem kérem a javítást, a zaj érdekes módon az óta nagyon ritkán hallható, hónapokig semmi, aztán napokig ismét aztán megint hosszú ideig nem.
- 2 év 6 hónap 47500km vízpumpa tönkrement, garanciálisan kicserélve.
- 2 év 7 hónap kb. 49000km panoráma tetőablak heves esőzésnél beázik, a víz az árnyékoló roló záró nyomógombjánál csöpög, lefolyók átnézve kitisztítva.
- 2 év 7 hónap kb. 49500km panoráma tetőablaknál ismét beázás, szerviz nem lát/talál semmit. Hozzam ha beázik/csöpög.
- 2 év 8 hónap kb. 51000km kalaptartó nem nyílik automatikusan a csomagtér ajtóval, csak kézzel.
- Ezeken kívül:
- 2-3x fordult elő, hogy ha nyitott ajtóval akartam a motort indítani, a műszerfalon 4-5 hibaüzenet jelent meg, mint pl.: szervó-kormány hiba, guminyomás hiba, alacsony ablakmosó folyadék szint, távolság tartó adaptív tempomat radar hiba, stb., gyújtás ki, ajtó becsuk, gyújtás újra és gond nélkül indult.

Ide hordtam szervizbe

Sió-Car VW márkaszervíz Siófok

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 51750
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo Következő autója? Passat Alltrack
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2014 (2015)

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)