A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2010-2014)

Passat 2.0 TDI BMT Comfortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Új Golf VII helyett Passat B7...

Szöveges ítélet

Még nagyon új a verda, legalább is nálam. Golfot szerettem volna, újat, benzineset, automataváltósat de rá kellett döbbenjek, hogy az bizony kicsi! Így vettem egy b7-es Passatot, dízelt, manuális hatos váltóval, ami alig egy éves, szinte új, jó sok extra van benne, km viszont nem vészesen sok, (...bár egy év alatt a 41 ezer nem kevés, viszont biztosan nem városi futásból jött össze!) Van rajta pár apró horpadás, de a fényezés még az eredeti és jó állapotban van.
A 140 ló nem valami sok, illetve egy automata váltóval biztosan okosabb lenne, de így elég sokat kell kapcsolgatni országúti tempóban is. Egy-egy tempósabb előzéshez, bizony még a negyediket is elkéri... az előző autóm (Skoda Octavia II 1.9 (PD)TDI) 60-70km/h-tól izomból megoldott mindent, igaz autópálya tempóban már elég zajos volt. Ezzel viszont fenséges csendben és elég jó kényelemben lehet pályázni rendes tempóban is és olyankor nem is fogyaszt annyit mint az 1,9 TDI fogyasztott.
A "Start-Stop" rendszer viszont gyaníthatóan megőrjítene az automata váltóval, de így a manuális váltóval csak akkor áll le ha én akarom, nem kell kikapcsolgatni. Az "Auto Hold" rendszer is jó de szerencsére nem aktív állandóan. A villanyos kéziféket még szintén szokni kell, de nem veszélyes.
A motor és az egész autó nagyon halk, szélzaj csak tényleg nagy sebességnél és nagyon messziről, az úthibák is csak távoli és kelletlen dübbenések. Az autóban a sima Comfortline felszereltséghez képest elég sok extra van, pl a navi (RNS-315) ez viszont elég butácska, vagy csak szoknunk kell egymást, majd kiderül... a telefon kihangosító nagyon szuper, ez az első on-board, illetve gyárilag on-board BT rendszer az autómban. A multikormánnyl szuperül használható. Az első ülések szellőztetettek és a vezetőülésben masszázs funkció is van, ami nem egy hatalmas truváj, de arra jó, hogy kicsit átdolgozza az ember derekát, ha már kezd macskásodni. A szellőztetés viszont isteni dolog! Még a legvadabb kánikulában is kellemesen áthűti az embert addig amíg a klíma áthűti az utasteret.

...folyt. köv.

Hibalista

- Eddig még semmi...

Ide hordtam szervizbe

Eddig még sehova...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 41500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia II (1z) 1.9 TDI Következő autója? Valami VW, esetleg a nagy szerelem az A6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2010

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)