A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2010-2014)

Passat 2,0 CR TDI DSG 177LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Schwarzer Panzer

Szöveges ítélet

Au autó vállalati vas, flotta által üzemeltetett de 3 évig folyamatosan a munkaeszközünk, 160-170e km-en keresztül egyszerre az irodám és a társam. Én konfiguráltam, az első km-től kezdve vezetem. Korábban Skoda Octavia volt a munkaeszközöm, ez a járgány ahhoz képest óriási ugrás felfelé. Egyetlen negatívuma az Octavia-val szemben a sedan jellege miatti nehézkes és korlátozott rakodási lehetőség. De ez sportos, nekem ez kellett... :)
A következőkben felsorolt hibái nagyon aggasztóak, számos apróságot nem is említek, mert néha már visszaolvasva is nevetségesek. Pl. néhány elem a műszerfal környékén nem volt a helyére pattintva gyárilag. Biztos vagyok benne, hogy nem volt benne utólagos szerelés, ennek utánakérdeztem. Mindezek ellenére én nagyon szeretem, dögös egy paripa, a maga éppen megfelelő 177LE-s pörgethető motorjával véleményem szerint egy ideális útitárs. Komoly problémával més sosem hagyott cserben, az apróságok pedig...
A menettulajdonságai németesek, sportos de ugyanakkor jól kezeli a közepes-nagyobb úthibákat. A kisebb kátyúk, javítások már kevésbé csöndesek, valamiért felveszi a futómű a rezgést, és átadja a kasztninak. A feleségem kis városi oroszlánja csöndesebben fut pl. macskaköveken. :) Az úttartása egyenesben és kanyarban is kiváló, még nem sikerült megcsikorgatnom a gumikat kanyarban.
A motor kicsit hangosabb mint a 150LE verzió, a turbó hangosabban sziszeg, de ez természetes, hiszen ugyanabból a blokkból kellett kihozni közel 30LE-vel többet.
A DSG váltó megosztó jelenség. Néha a legjobb partner a vezetésben, rtkábban de előfordul, hogy a hátam közepére kívánom. Persze ez forgalmi- és vezetési szituációtól függ. Hosszú hónapokig kellett szoknom első automata autóként a DSG tétova reakcióját előzések megkezdésekor. Ma már előre gondolkodom és 1-2mp-cel a kitérés megkezdése előtt már tövig nyomom a pedált, így a megfelelő időpontban a motor már a max. nyomatékon dübörög, megvan a gyorsulás. Minden más szituációban verhetetlen ez a dupla kupplungos megoldás.

Hibalista

- - ablakmosó folyadék minimum szint visszajelző (előjött 2 hetes korában, gyári hiba, garis csere) - - DSG Coasting (szabadonfutó) funkció alapjáratról ismételt gázadáskor nagyon ritkán (de a legrosszabbkor) deaktiválja a gázpedált, amely bármilyen nyomás ellenére sincs hatással a motorra (előjött: 1 évesen, szervíz közleménye 4 nap vizsgálat után: "ne használja ezt a funkciót" LOL :) ) - - üzemanyag betöltő nyílás külső fedél retesz elakadás központi záráskor (60e km-körül, garis javítás, a dübörgésgátló szivacs levált és beletekeredett a záró mechanizmusba) - - vízpumpa szimmering gyári hibája miatt elfolyt a hűtővíz egy része az autóból (szerencsére álló helyzetben a teremgarázs padlójára, 50e km futás után, garis csere, alkatrész beszállítói hiba) - - hátsó lökhárító csomagtartó fedél alatti rögzítési pontjai elengedtek, a lökhárító középen lebegett (az autó karcmentes, sosem kapott ütést, nem javíttattam ki, a Loctite megoldotta :) ) - - elektronikus kézifék nagyon ritkán meghibásodást jelez (valószínűleg a biztonsági öv oldásakor aktiválódó automatikus rögzítőfék és újbóli gyors kézi oldás miatt)

Ide hordtam szervizbe

Flottás autó lévén márkafüggetlen szervízbe hordjuk:- Citroen Pásztor (1152 Budapest, Szentmihályi út 152-154.): kiváló és gyors csapat, minden problémát megoldanak, nagyon jó kommunikáció.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 98000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Skoda Octavia 2.0 CR TDI Következő autója? Passat CC
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2010

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)