Nyomatékos Fekete
Szöveges ítélet
2017-ben vettük egy B5,5 16 éves 1,8 T után. a fejlődés nagy léptékű, egyben van stabil autó
Első 5000 km után jók a tapasztalatok, ha a márka szervizben elmondod, és végre megértik a hibát, és hogy tényleg az a baja, akkor meg is csinálják és pöpec az autó. Ez konkrétan az első fékek elkopottságát kellett 2x elmagyarázni mire új tárcsákat és betétet kaptam bele.
Azóta kifogástalan. Mintha sínen menne annyira stabil és csendes, erős, nagy a nyomaték, a6-os kézi váltót még szokni kell, hogy mikor mely fokozat az ideális de alapjában véve eléggé dinamikusan lehet közlekedni vele
Olaszországból származik, egy két izzó csere kellett mert kiégtek, de ez nem hiba.
A panoráma tetőtől tartottam kicsit de nagyon jó dolog
egyenlőre tökéletes munkatárs.
Azt tudni kell aki ilyet vesz az ne csak városban használja, én is gyakori pályautazó vagyok.
140 le-s motor szinte mindenre elég, eléggé dinamikusan lehet haladni vele ha szabad az út. Mérete alkalmas kisebb nagyobb anyag szállításra is ha muszály és a kisteherautónk lassú vagy túl nagy lenne
Alapban nem volt benne tempomat de nekem kell, így belerakattam, elsőre 100.000 ft lett volna a kar +kormányburkolat+munkadíj, de kiderült hogy ehhez kell még egy műszerfal elektronika csere is így 200 e lett belőle
2018 nov:
másfél év és 40.000 km, után semmi gond, megy teszi a dolgát ahogy kell
Hibalista
- ELSŐ FÉKEK TÁRCSA+BETÉT, IZZÓK ITT OTT - az idoszerű vezérműszíj cserénél egy vízpumpa is kellett
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz Sfvár
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 98200 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Passat 1.8T | Következő autója? | Passat VIII |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
