A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2010-2014)

Passat 2.0 CR TDI BMT DSG (103kW, sedan, FWD) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy tesztelő véleménye

Szöveges ítélet

Ez a cikk azoknak szól, akik - mint én is - keresik az ítéletet, de nem találják, de néhány szó azért jó volna róla, mégis mi ez. Sokat olvastam az autóról, de csak teszteltem azt a Ferihegyi VW kereskedésben, mert családi autó után baktatok, és ez is egy alternatíva a Mazda cx7 és a Subaru outback mellett.
Olyan suv ill. kombiszerű kecske után kutatok, mely megfelel egy 3 (majd 4) tagú család elvárásainak. A feleségem a SUV-ok híve, mert magasan ülünk, és az szerinte biztonságosabb... Én mindenesetre figyelembe veszek mást is, pl. a kis fogyasztást és a dsg váltót, a hosszú szervizintervallumokat, illetve a kiforrott márkát a modern újításokkal.
A dsg váltó részemre a legvonzóbb része. Az ember szinte meglepődik, mennyire nyomatékos az autó, alacsony fordulaton döcög, és csak azt lehet észrevenni, hogy a fordsz.mérő ugrál lejjebb, mert pakolja a dsg a sebességet felfelé. Ha rálépünk meg persze visszadob vagy kettőt, és megindul. Van egy "S" fokozat is a váltón, ha hülye akar lenni egy kicsit az ember, illetve gyorsan kéne előzni. Ez a fokozat először pici csalódás, mintha az autó elgondolkodna, hogy tényleg ezt akarta a sofőr, vagy csak beleakadt a váltóba a kisujja?! Aztán megindul, mint a disznó. Nekem a 105 LE után érezhetően erősnek hatott az autó. Volt szerencsém belemenni egy rázós élethelyzetbe is, mert "S"-ben egy kis matiz szerű lény mögé érkeztem, aki előtt kacsázott egy biciklis. Akkor próba, mondtam a kísérő Karcsinak, és ráléptem a gázra. Hirtelen a szembekanyarból felbukkant egy pickup, és nem volt mit tenni mégjobban rá kellett lépni. Csakhogy a bicós részegebb volt, mint én és Pepe a záróbankett után, és úgy kivágott elém, hogy fékezni kellett, de még nem voltam bent a helyemen. Még egy pici gáz, (pickup egyáltalán nem lassít), beálltam a sorba, kifékeztem a matiz nagypapát, melyet a női sofőr és hímnemű segédje nemzetközileg elfogadott karlengetéssel "köszöntek meg". Majd, hogy ne kerekedhessen vita, egy kereszteződésből szintén az "s" fokozatot használva gyáván elmenekültem. Karcsi mosolygott. Tehát az autó kiállta eme életszerű próbát, de nekem kicsit hajósnak hatott, bár a mazda után egy 200 kg-val nehezebb és vagy 25 cm-rel hoszabb autó persze, hogy az. Azért vitte a dolgot, na.
Más: Start-stop rendszer. Nem tudom felfogni, ez hogy lehet gazdaságos. Pl ha a dugóban kikapcsolod. Egy kereszteződésben leállt (kb 2s után). Akkor esett le, hogy ilyen is van az autóban. Tetszett. Azonnal visszaindított, ahogy levettem a gázról a lában, és mire nyomtam a gázt, már ment is. Aztán megint megálltunk, ill. csak megtorpantam picit. Pont akkor vettem le a lábam a fékről, mikor leállt, és már indította is a motort. Azt már kicsit erőltetettnek éreztem. Nem a motorindítást, mert hipp-hopp megcsinálja, csak azt a rövid leállást... ilyenkor nem hiszem, hogy jó ötlet. De azt hiszem, ki lehet kapcsolni ezt a funkciót.
Hely van rendesen, de hátul a hajam bizgeti a plafont, ami nem szimpatikus. Magam mögött elfértem, és kibírtam volna egy hosszabb utat is, de mivel olyan formatervezésűek az ülések, hogy csak úgy kényelmesek, ha rendesen ülsz benne, ezért a hátsó fejtér nem egy templom versenytársa (183 cm vagyok), de nem is a kibírhatatlan kategória.
Az első ülés kényelmes, egy dolgot kivéve: a dsg miatt ugye van egy pihentető a bal lábnak, de az ülés ugyanolyan "kagylós" bal oldalt is, és ez már induláskor érezhetően nyomja az ember bal külső-alsó combját.
Mindent összevetve a Bluemotion miatti fogyasztás és fékerővisszanyerős dolog stb. + a dsg váltó, nagy hely, ergonómia jellemzi, és szerintem egy jó autó. A sok segítség és kütyü szerintem túlzás, de biztos meg lehet velük barátkozni (ezekről nem nagyon írtam, nézd meg a vw honlapján, ha érdekel).

Ha veszek egyet, akkor folytatom.

Hibalista

- tesztautó, állítólag semmi...

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 3 sport 1.6 benzin Következő autója? Outback
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2010

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)