A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2010-2014)

Passat 2.0 CRTDi Variant Comfortline B7 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Az "új Passat" visszafejlődés

Szöveges ítélet

Egy B6-os Passatból ültem át, amivel több mint 150 ezer km-t tettünk meg együtt. Az előző Passatommal szerzett jó tapasztalataimmal a hátam mögött(imádtam az autót) rendeltem meg az "új" Passatot.( http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_2005/paszikaaaa/ )

Sajnos az új csalódást hozott. Össze-vissza hangoztatják, hogy ez új Passat, de a francokat. ( Persze ezt már vételkor is tudtam.) Ez csak egy ráncfelvarrás.

Összehasonlítva a régivel:

negatívumok ( van sok...):

1: Ülések: hihetetlenül kényelmetlen nekem a vezető ülés. Nem tudom, hogy hogy tudott ennyit visszafejlődni.
2: Kárpit: amilyen jó volt az előzőben az anyaga, itt olyan f*s. Könnyen koszolódik, de nehéz tisztítani, ha hozzáérek, nem olyan puha plüss, mint az előző, hanem mint egy kis kategóriás autóban.
3: A középkonzolról a 2 db jól használható tartót megszüntették, lett helyette egy analóg óra, ami szép, de praktikum terén sokat léptünk így vissza.
4: Motor. Talán a legnagyobb csalódás. Azt hittem, hogy az 1.9 PDTDI 105 Le-e után ez hasítani fog. Szinte rosszabbul megy. Köszönhetően a részecskeszűrőnek-gondolom. Sokkal halkabb, nálam ez is negatívum, szerettem a PD diesel kerregő traktor hangját ( szerintem ezzel egyedül vagyok :))
5: alapfelszereltség továbbra is gyatra, 8,5 milliós alapárban nincs benne a tempomat, manuális a klíma, és nincs multikormány---SZÉGYEN!!!
6: az ajtókon a könyöklő bazári puha műanyag. Nem tudom, hogy ki volt a felelős a VW-nél az "új" Passat anyagválasztásánál, de seggbe rúgnám. Ha meg kiadták neki, hogy spóroljon, akkor üzenem a VW-nek, hogy ha már spórol, vigye lejjebb az árait!

Előnyök:

1: ülésdöntés a csomagtérből Mazdásan karakuri rendszerű.
2: hihetetlen alacsony fogyasztás ( 6,2 úgy, hogy nyomom neki és még bejáratós)
3: tetőablak jó.
4: rezonancia csökkent (hanggal együtt)
5: 6. fokozat

Eddig nem ájultam el tőle. A régi még szebb is volt. Abba szerelmes voltam, ezt csak használom. 9,5 milliót nem ért meg.

Hibalista

- --- idáig semmi ---

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat Comfortline 1.9 PDTDI Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2010

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)