A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2010-2014)

Passat 1.6 TDI Bluemotion 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Autópálya fetisiszta, szürke eminenciás

Szöveges ítélet

Milyen autó a B7 Passat 1.6TDI Comfortline? Egy szóval: "kellemes".
Nem több, nem kevesebb. Egy kellemes társ, főleg autópályás, hosszú utakra, ahol az átlag Magyar okmányirodai várakozásnál is hosszabb 6. fokozatban kisimul az 1.6-os motor kerregése, elhalkul az utastér és megszűnnek a rezgések is. 150-160-as utazótempó a Német autópályán (ilyet Magyarországon sem csinálunk, pedig divatos) 6l, 130-135km/h bárhol máshol 4,8l/100km-es fogyasztást jelent, ami az autó méreteit tekintve nagyon szép eredmény.
Városi nyúzást csak kompromisszumokkal bírja, itt észrevehető, hogy az autót nem erre a terepre tervezték. Pusztán városban, pár kilométerre bűn megvásárolni, bármennyire is tekintélyt parancsoló a megjelenése, az elektronika nem győzi beindítani a motor regeneráló programot, igaz emiatt a nem túl finoman,de annál biztosabban működő start-stop szerencsére nem szól bele a dolgunkba, de a motor járásán érezhető, hogy szenved. Aki ilyen nyúzást tervez, az válassza valamelyik TSI alternatívát. A rövid utakon kinyírt TDI javítási költségeit nem fogja megúszni, így máris elillan az alacsonyabb fogyasztásból fakadó előny.
A fentiekből következik, hogy amint hosszabb városi utakkal kínáljuk és a motor már a saját maga egészségének megóvásával van elfoglalva feltűnik, hogy a váltó rövid 1-es, 2-es 3-as után, 3 olyan fokozat következik, aminek egyikét sem fogjuk szívesen használni a krúzolás során. Miért? Mert 50km/h-nál a 4-es hangosan kerreg 1800-2000 körül, adja is már a jelzést, hogy "kapcsolj már fel öreg", az 5-ös viszont 1100-at forog, ami pont a lefulladás + 1rpm-et jelent. Ravasz a VW, mert ez akkor nem tűnik fel első látásra, csak elismerően hümmögünk, hogy hmmmm ez igen, ez a motor még a pincéből is egy angol, jónódú, 60-as úriember finomságával húz, de az igazság az, hogy ilyenkor már kezdhetjük is dobálni az 5000-eket a kesztyűtartóba, ugyanis a kettős-tömegű lendkerék vélhetően gyorsan a szervizasztalra fog kerülni.
Összes többi dimenziójában hozza a megszokott VW érzést: halott kormányzás, finom, csendes futómű, minőségi, de egy 6 órás évértékelő prezentációnál is unalmasabb beltér, visszafogott felszereltség, hosszabb tavon is kényelmes ülések és országtól függő presztízs (Magyarországon császár vagy, Németországban területi képviselő junior). Nem más, mint kellemes.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Obudai Autojavito Kft. Profi szerviz, baratsagos kiszolgalas, precizen kitakaritott auto, magas ar.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 320d Következő autója? IS 250
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2010

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)