A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2010-2014)

Passat CC 2.0 CRTDI 170hp manual 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Aranyos Cecilkém

Szöveges ítélet

Szép formája van az autónak, fekete fényezés, széles 18" kerekek. Nagyon dinamikus ahhoz képest, hogy 2.0 motor hajtja, viszont ebből a 170Le-s CRTDI verzió.
Én elég dinamikusan is vezetek mindenhol, nem nagyon szoktak megelőzni, cserébe én... :D
Odalépések, autópályán utazó 180-210 között (Persze csak No.-ban :D). Ekkor 9-10L-t fogyaszt, viszont az összesített átlagom 7,5-8L körül van. (Ez nem átlagos használatnak felel meg!)
Nyugodt vezetéssel 5,5L/100km-t kapunk eredményül.
Nálam most világít a "Check engine": egy komolyabb diagnosztikai berendezéssel kiolvasva tudtuk meg, hogy a szívószelep csappantyú pozíció érzékelőjével van gond. Üzemelésben semmi hátrányát nem érzem, így nem foglalkoztam annyira a problémával, majd eladás előtt... Egyik szerelő a szívósor cseréjével oldaná meg a problémát, mert már találkozott ilyennel más Passat-oknál is (szerinte kb. 120.000Ft). Másik szerelő először tisztítással próbálkozna (szívócsatorna tisztítás dióhéjszórással???).
Aztán volt még egy hibám: 2 hetente bejelzett a hűtőfolyadék érzékelője, hogy töltsek utána (elég nagy mennyiségeket). Aztán egy idő után nagyon vastag rétegben megjelent olaj a hűtővíz tetején, mondanom sem kell, mekkora riadalmat okozott...
A hengerfejen kívül az olajhűtő hőcserélőjénél találkozhat a hűtőfolyadék a motorolajjal, így ott kezdtünk tapogatózni. Szerencsére ennek cseréje, a rendszer átmosása, és ezek után a hűtőfolyadék kétszeri leeresztése megoldotta a problémát.
Manuális váltóval szerelt, mivel a barátaim vásárlás előtt ijesztgettek a DSG komoly költségeivel meghibásodás esetén. De semmi panaszom nincs is erre a 6 sebességes kézi váltóra így 230.000 km után.
Viszont a következő autóm mindenképp automata lesz, és ugye valami erősebb, mivel szeretek előzgetni, száguldozni. Terveim között van 3.0 benzin is a hang és a sportos vezetési élmény miatt.
Összességében amúgy mondhatom, hogy egy nagyon szerethető, szép autó, kategóriájához képest pedig mindenképpen gazdaságosan üzemeltethető, és bőven elég ez a teljesítmény is, csak ugye mindig többre vágyunk... :D

Hibalista

- Szívócső csappantyú pozíció érzékelő (nem zavar, még nincs javítva) - Olajhűtő csere, hűtőrendszer tisztítás, új hűtőfolyadék (70.000Ft)

Ide hordtam szervizbe

Autószerelő ismerős otthoni műhelye. 10e-ként olaj (Castrol) és az összes szűrő cseréje: kb. 27.000Ft + munkadíj kb. 5.000FtVezérlés csere 180.000km-nél: úgy emlékszem 70.000Ft körül volt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8388607
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? ??? 530D/528i F10
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2010

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)