A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 PD TDI 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Utazóhajó

Szöveges ítélet

Feleségem kapta a cégtől a Renault Megane után az előléptetéssel. Mikor hazajött vele (nem is említette, abszolút meglepődtem). Úgy kezdtem az ismerkedést, hogy az első három induláskor lefulladt. Ez furcsa volt, mert az 1,9-es dci-vel ilyen gondom nem volt. Valahogy induláskor alacsony fordulaton hajlamos lefulladni. Ez akkor ciki, mikor mondjuk kereszteződés közepén történik. Többször megszívatott. :) Aztán megszoktam. A fulladásokhoz kapcsolódik a kulcs problémája is. A Megane-ban kártyát kellett egy nyílásba dugni, majd gombot nyomni az indításhoz. Na, itt a kulcsot be kell nyomni és nyomva tartani egészen addig, míg be nem indul. Majd miután elengeded, kicsit kijjebb ugrik. Ám ha ki akarod venni, újra be kell nyomni. Ugyanez a helyzet, ha újraindítani akarsz. Vicces volt, mikor a kereszteződésben a kulcsot b*ziztam, a közlekedni kívánókból közdudálást indikálva. Nem kellett szőke nőnek éreznem magam, mert a feleségem és az összes haver is ugyanezt csinálta, mikor kipróbálták. Mellesleg a Totalcaros tesztekben is ezt olvastam róla.

Motor: Nem akartam negatívumokkal kezdeni, ezért leszögezem, hogy kis gyakorlás után a fullasztás már nem fordult elő. A motort nagyon szerettem. Ez ugyan "csak" a 140 pacis gépezet, de nem volt olyan helyzet, hogy több kellett volna. Amit pedig imádtam benne, az a 320 NM. Annyira jó, mikor meredek emelkedőn egyet visszaváltva simán megelőztem az előttem haladót. Egyszerűen megnyugtat az autó fölénye. Nem serkent versenyre, bizonyításra. Nem kell bizonyítani vele. Csak siklik az ember kényelmesen és élvezi az autózást. Összességében fantasztikus vezetni. A kormányt autópályán nem szerettem. Folyton korrigálni kellett, nem tartotta az irányt. Mindig letért az ívről. Szervízben is szóvá tettem, de megvizsgálták az autót és semmi rendellenességet nem találtak.

Csak hónapok elteltével jöttem rá, hogy a "kézifék" akkor old ki gázadásra, ha becsatoltam az övet (aminek oldott állapotát egyébként is kb ötperces csipogással büntette). Ez nagyon praktikus ha mondjuk a Hegyalja út tetején, fel- vagy le megállsz a lámpánál és onnan elindulnál. Nem kell a pedálokkal trükközni, abszolút okos találmány.

Futómű: nekem kicsit pattogósabb volt, mint a Megane, de abszolút kényelmes.

Beltér: Nagyon tetszik, egyszerű, letisztult, igényes anyagokkal, kidolgozással, minden kezelőszerv kéznél van, jó a fogása. Sajnos nekem az ülés nem tetszett, egyrészt az oldaltámasztása nem elegendő, másrészt magas lévén nem sikerült megtalálni a legjobb üléspozíciót (hátratolva az ülést, a kormányt teljesen kihúzva sem sikerült azt elérnem, így maradt a viszonylag közeli pozíció).

Az utastér és a csomagtartó elképzelhetetlenül tágas és világos. Egy ismerősöm megjegyezte, hogy zavarja a magas övvonal (nekem nagyon tetszett). A csomagtartónak sajnos megvan az a nagyon nagy hibája, hogy mind az utastér, nind a csomagtérajtó felől nagyobb tárgyakkal képtelenség pakolni a szűk nyílás miatt. Kár egy ilyen aprósággal lerontani. Nagyon jól használható hozzá a gyári tetőcsomagtartó, megéri a kiadott pénzt (főleg hogy nem mi fizettük).

Jó, nyugodt érzés, hogy ezer km-t megtehettem tankolás nélkül, viszont a végén már tág pupillával néztem a kúton a pisztoly visszahelyezése után az összeget (a végefelé már nagyon eldurvult a diesel ára). Szerencsére ezt sem mi fizettük, hanem a cég.

Alapvetően meg voltam elégedve a kocsival. Meg kellett szokni, de nagyon megszerettük mindketten. Tágas, gyors, kényelmes, szép, tekintélyt parancsoló. Olyan apróságok is voltak benne, amiket nagyon megszerettem (felnyíló csomagtartóajtó, könyöktámaszba épített rakodó...stb).

Feleségem most várja első gyermekünket, már csak mintegy hónap van hátra, így a munka befejeztével sajnos a kocsit is át kellett adni az utódnak.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Porsche M5 30000-es szervíz. Csodálkoztak, hogy még nem cseréltettünk fékbetéteket (nagyon kímélem a féket, sokat lassítok motorfékkel).

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 54000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Megane 1,9 dci kombi Következő autója? Volvo S40/V40
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)