Utazás stressz nélkül
Szöveges ítélet
Nagyon jó állapotban vettem, az előző gazdi nagyon vigyázott rá. (Még a téli kerék is alufelnin volt)
Külső: teljesen szubjektív, szerintem elegáns, főleg sötét színben, igaz kicsit sok a króm.
Beltér: igényes anyagok, jó minőségű összeszerelés, nem zörög. Egyedüli ami zavar, hogy a széles középkonzol nyomja a térdet. A helykínálat elöl átlagos, 187 cm magassággal azért nem vagyok elájulva a helytől. Mondjon már valaki egy típust, amiben elöl terpeszkedni lehet, legközelebb azt veszem !! Hátul fejedelmi, olyan mintha sofőrös limónak akarták volna tervezni és a vezetőülés helykínálata másodlagos lett volna. Elektromos kézifék szerintem f...szság. Minek egy jól bevált dolgot elcseszni elektronikával ? Csak nehezebb és megbízhatatlanabb lesz tőle az amúgy sem könnyű gép. Úgy tudom, elég érzékeny alkatrész, persze az enyém is elromlott.
Motor: 200 LE. Ez az autó szerintem autópályás suhanáshoz készült és nem gyorsulgatáshoz. Elég nehéz vele úgy gyorsulni, hogy ne pörgesse ki a kerekeket....Szóval aki ezzel alázni akar, annak nagyon kell érezni a kocsit. Nedves úton majdnem reménytelen a jó útfogás. A motor iszonyú halk, 140 nél is csak szélzaj van. Alapjáraton kívülről hallható egy kis ketyegés, de ez az FSi sajátja.
Váltó: lehet, hogy a DSG jobb választás ehhez a motorhoz, bár nem tudom, mennyire megbízható hosszú távon az a váltó. Városban biztos jól jönne. Manuálisnál a 6. sebességből gyakorlatilag nem kell visszakapcsolni, városon kívül erőből minden feladatot megold.
Fogyasztás: nagy átlagban 10 alatt el lehet vele járni és ebbe már néhány erőteljes gyorsítás is belefér. Mondjuk a várost azt nem szereti, ott zabál. Hosszú távú autópályázással, max. 140-el 9 liter is kihozható, országúton max 120-szal akár 8 is. Az tény, hogy ez nem a fillérbaszó emberek autója (főleg ilyen súlyadó mellett)Elvileg kénmentes benzin kellene bele, hadd ne mondjam, azzal mennyibe kerül egy telitank...
Eddig az ajtózáron kívül nem romlott el rajta semmi, igaz csak 10e-t mentem vele és még most sincs benne 85ezer.
Egyelőre megtartom, majd meglátjuk, meddig megy fel a benzinár. Ha eladom, az biztos, hogy nem lesz még egy ilyen jó állapotú használt autóm (köszi Ákos).
Hibalista
- vezetőoldali zár - el. kézifék
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5porsche Buda
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 406 | Következő autója? | jetta |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
