Típushiba.
Szöveges ítélet
Hibalista
- Az első 10ezer kilométeren 4 liter olajat evett. Azóta 10ezrenként "csak" kettőt". Szakszervíz szerint típushiba, majd elmúlik. Nem múlt el... - - Xenon izzók - a vásárlástól kezdve kéthavonta hol jobb, hol bal csere. Az elején még garanciális volt, később már nem. Eredeti izzó 70ezer körül. Utángyártott 30ezer körül. - - Vezetőülés bal oldala (bőr) egyszerűen kilyukadt. 2008 - nyár. (átlagos alkatú, 80kg-os vagyok, szöggel kivert ruhát, de még patentosat sem hordok) - Szervíz szerint típushiba. Nem cserélik... - - Kormánykerék börbevonata egyszerűen elmállott 2008 - ősz. (gyűrűt nem hordok) Nem cserélik... - - PD elem - 1. henger - 2010 május. (munkadíjjal együtt 198.000Ft) - PD elem - 3. henger - 2010 július eleje. (munkadíjjal együtt 168.000Ft) talán megsajnáltak - Kettős tömegű lendkerék 2010 július vége. (munkadíjjal együtt 165.000Ft) - PD elem - 2. és 4. henger 2010 augusztus... (itt már a szerelő is igen rosszul érezte magát. (munkadíjjal együtt 290.000Ft) - Ülésmemória - 2010. december eleje. (Már nem csináltatom meg.) - - Közel 9millióért vett autóra négy éves korára közel 1,5milliót költöttem. - - Az egész autó egy típushiba. - Soha többé nem veszek Volkswagent.
Ide hordtam szervizbe
Brill Kft. Kecskemét - Lehúzós, sunyi banda... Rákóczi és Locskai Kft. Kecskemét - Korrekt ár, kicsit lassú, de precíz munka. Bosch Deák B. Szervíz - Lakitelek - Közepes ár, rettentő lassú, remélem precíz munka.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 76000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | C230 | Következő autója? | A6 3.0TDI |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (4.4/10) |
