Szépnek indult, remélem később is azlesz!
Szöveges ítélet
Az autót 2007-ben vettük 70000 km-el. Szerelem első első látásra. Highline felszereltség, sportcsomaggal. Valőszínűleg sérült volt, mert nem krómozott a hűtőrács, index és az első díszléc nem fényezett. Elhoztuk a Weltautótól. Minden szép és jóvolt. 90000 km-nél az autó forgalomban megállt. Bedöglött az üzemanyagpumpa. Megcsináltattuk. A nagyszerízt sajnos elhalasztottuk 35000km-el tehát 125800-nál elvittük a mesterekhez. Komplett vezérlés vízpumpával, pollen,levegő,olaj,gázolajszűrő és olajcsere 127000 Ft. Ha már ottvagyunk megemlítettem, hogy néha hűtővizet kér. Megnézik. Másnap jön a telefon. Az autó hengerfejes. Hurrá! Másnap megint telefon. A hengerfej el van repedve. Tájékoztattak, az új fej 407000 Ft lesz ha nem tudják meghegeszteni. Tehát egy 5 éves autónál előreláthatólag rosszabb esetben kb! 560000 Ft lesz a javítás... Nemrossz.. Na de hátha nem lesz vele több nyűg.
Hibalista
- Üzemanyag pumpa: 100000 Ft - Hengerfej repedés: 407000 Ft - Hengerfej tömítés: Még nemtudni - Féltengely gumiharang: 10000 Ft - Turbócső összekötő: Még nemtudni -
Ide hordtam szervizbe
Gráf Kft, Szarvas
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf IV 1.4 variant | Következő autója? | Majd kiderül... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
