Sok jó, sok rossz apróság
Szöveges ítélet
A kocsit tesztelésre kaptuk egy hétre.
Pozitívum:
+ motor (fogyasztás, erő- bár utóbbi talán csak egy Volvósnak elég, de 5,5 vegyes mellett nagy kedvenc, városban jól húz, 80-90 körül viszont sokat veszít az erejéből)
+ DSG váltó
+ külső design
+ hangrendszer (a vezérlés már nem igazán)
+ parkolóautomatika (padkával is simán megbirkózott)
+ ülések (sportautóban elfogadhatóak sztem.)
+ váltó
+ hátsó utastér kialakítása (a magasság nem túl nagy, de ez elfogadható áldozat a sportosságért)
+ erős kanyarnál remek a fényszórómozgatás
+ kemény, sportos futómű (nem volt állítható)
+ sok más, de a pozitívumokra nehezebb visszaemlékezni
Negatívum:
- "VW belső" (az egész vhogy kínais:nem épp minőségi anyagok, gagyi műanyag "fémbetét"- ráadásul elég nagy, a váltó körüli elem mozog, beépített telefon nem igazán akar kinyílni, utasülés lefelé állítása izomerőt igényel ha ül rajta vki- 80kg)
- visszapillantó tükör sokat elvesz a kilátásból
- majdnem teli tank esetén hangosan "gluggyog" a benzin a legkisebb kanyarban is
- rádió irányítása ("úristen, ilyen baromságot ki tervezett?")
- az vezetőoldali ajtón lévő kezelőgombok pontosan ott tükröződnek (180 cm-es magasságommal) az oldalüvegen, ahol az oldalsó tükörre néz ki az ember
- fényszóró-magasság (nem tom, hogy elromlott-e vmi érzékelő az automatikában és azért volt-e, mindenesetre életveszély volt az éjszakai autózás 70 felett, annyira levilágított, ha állat fut az útra, észre nem veszem időben)
- sportfokozat (a váltási fokozatok elég hülyén vannak itt beállítva, ha éppen nem nyomom neki, akkor sem hajlandó váltani, csak mikor 3200 köré ér; nagyobb forgalomban iszonyat idegesítő a hangja, mikor nem akar felváltani, de nyomni meg nem lehet neki a forgalom miatt)
- fedélzeti computer menürendszere a műszerfalon (szubjektív dolog, de a menürendszer nem lett a kedvencem)
- Bluetooth nem hajlandó csatlakozni (két telefonnal próbáltuk: Nokia E66, SGH-E250, megtalálta őket, majd egy kis próbálkozás után kiírta, hogy nem csatlakoztatható)
Néhány végszó:
1. Összességében jó autó, az árfekvéséhez képest viszont alulteljesít.
2. Jómagam jobban szeretem a középkategóriás Volkswageneket, ahol verhetetlenek, a felsőkategóriát pedig kéne hagyni más márkáknak, mindazonáltal jó próbálkozás, lehet hogy sokaknak csak a presztízs hiányzik 8.000.000 Ft-os árához.
3. A-ból B pontba kényelmesen és biztonságosan eljutásra nem ez a kocsi való, aki viszont "kalandra" vágyik annak megéri, márha az ártól el tud tekinteni.
(a belső minőségével semmiképpen sem tudok kibékülni, nem kategóriához és árhoz méltó)
Hibalista
- Nem a szervizelésre vonatkozik, inkább általános meghibásodás:
- - Automatikus fényszóró-magasság állítás (?)
- - ülésemelő az anyósülésnél
- - beépített telefon kezelője nehezen/nem nyílik
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | s60 | Következő autója? | Nem PassatCC, az biztos. |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
