A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 1.6 benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem csalódtam!! VW 1.6 102 LE

Szöveges ítélet

Korábban seat toledo 1999-2004 (2004-es, 1.6 benzin) használtam, valamint peugeot 307-est is... amikor eljött a pillanat, hogy magamnak, egy külön bejáratú autót vehetek, nem gondolkodtam sokat, hogy a toledo után minimum akkora, de inkább még egy picit nagyobb sedan autót keresek, minnél fiatalabbat, és nem dízelt!

Miért nem? Osztottam, szoroztam, évi 20.000 km-nél nem éri meg megvenni az olajkályhát drágábban, és rizikósabb megbízhatósággal, mint ezt a kis benzinest. Veszprém megyén belül használom az autót, kis távokon.

Úgy gondolom ennek az autónak a megjelenésére, a méreteire nem lehet panasz, a sajátom egy manuális klímás, tempomatos alap passat, krómcsikókkal az ajtóknál és kb ennyi az extra. Minden a gyári alap benn (ülés, cd-s rádió, kormány).

Vásárláskor és még utána kb fél évig nem hittem el a km állást, és vártam mikor fog elromolni valami, nos hálaisten a felsoroltakon kívül semmi gond nincs az autóval. Kívül az előző gazda nyomai közelebbről látszanak (minimális), nekem szerencsére nem sikerült eddig megjelölni a kasztnit, belül hasonló a helyzet vásárlás után egy órával vettem észre, hogy a villanykapcsoló körüli kerek rész el van repedve, DE sem gomb, sem kormány, sem ajtóbehúzó kopás nincs az autón, ezért is vettem meg mert szinte vadi új állapota van, volt aki megkérdezte, hogy hány éves az autó, mert totál új belül.

Miután megszoktam az autóval való együttélést, sajnos hibáira is figyelmes lettem, a futómű nem ebbe az országba való, emiatt sajnos a középső könyöklő kis úthibákon nyüszög, mintha nem lenne elég merev az autó, valamint a futómű is furákat koppan, nyekken, de amint átülök utasként, minden zavaró tényező megszűnik, tehát ezek a problémák sok vezetés után sofőrként észrevehetőek, de amúgy nem nevezném komoly hibának, egyszerűen ilyen.

Az ülést be lehet állítani kényelmesre, minden irányba mozog elektromosan, gerinc támasz is amit akarsz, aki nem tudja beállítani az nem tudja mi a jó a saját testének.

Az 1.6 102 LE motor ezt az autót és gazdáját normális használatra teljesen kiszolgálja, gyorsulóbajnokok maradjanak az 1.9 tdi olajkályhánál és honda crx-eknél stb. Fogyasztása 6,7-től 7,5-ig mozog, 7,5 volt 4 személlyel oda-vissza prágai út átlaga, egy tankolásnál rövidebb úton nem mérem a fogyasztást.

A fékek nagyon jók, elektromos kéziféket minden autóba, nem is értem, hogy tudtam nélküle élni :) (hozzáteszem ritkán használom, de nincs rángatni való a váltó előtt, és ez jóóóó).

Az autó tervezése szinte hibátlan, egy valami furcsaság van, a műszerfal tükröződik a szélvédőn, és olykor zavaró!

Tisztítást csak én végzem, ha kell levaxolom, vegyszert nem használok különösebben, belül portalanítás és nem málik semmi sehol.

Fenntartása érdekes, drága olaj kell bele, minden drága hozzá, azonban rendeltetésszerű használat esetén nem okoz csalódást.

Összességében imádom a pontos váltóját, a csendes motorját, a kényelmét, a helykínálatát (hátul utazni benne a legjobb), a megjelenését, egyszerűen nekem ilyen egy autó, egy mindennapi autó.

A baj, hogy egy ilyen autó után mit lehet venni legközelebb? Őszintén szólva fogalmam sincs, az új technológiák nem bizonyítottak még eleget számomra.

Hibalista

- vásárláskor komplett vezérlés csere, Ring Veszprémben, szervíz 4+ csomagban 105 ezer forintért. - stabilizátor rúd, szilentek (155.000 km-nél)motor és váltótartó bakokból a kopottak ezek kb 100 e ft - 3 izzót cseréltem magam - jobb hátsó lámpatest /úgy vettem, hogy 5 led nem égett benne, zavart/ 15 e ft

Ide hordtam szervizbe

ismerős, nem a szerelő az érdekes, hanem, hogy egy ilyen autóhoz érdemes-e hozzányúlni, vagy meg kell várni, míg nagyobb hibája lesz (pl futómű kismillió alkatrészei)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Toledo Következő autója? ennél lejjebb nem adom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)