Nekem bejött!
Szöveges ítélet
Kedves Olvasó!
Szeretném előre leszögezni, nem vagyok fanatikus VW rajongó.
Amikor kerestem a következő autót, akkor VW-ben nem is gondolkodtam. De beültem egy tesztvezetésre, majd 4 nap múlva megrendeltem, és azóta is használom.
19 hónapos jelenleg a verda, és van már benne 92 eKm. Korábban egy Francia kacsafenekű kocsim volt amit 20 eKm után már vissza akartam adni a szervíznek mert elegem volt abból, hogy életem felét náluk töltöm.
Na ez a Passatnál nem így történt! Általában csak akkor látnak a szervízben, amikor olajcserére viszem. Én imádom és nem tudom melyik kocsi lenne a piacon, amiért odaadnám ezt. (talán nincs is ilyen, pillanatnyilag).
Negatív tapasztalataim a kocsival igen bagatellnek tünhet mások szemében. Főleg hogy olvasom mások milyen hibákat tapasztalnak.
Az tény, hogy eleinte kissé szokatlan és bosszantó volt, hogy miért akar motorolajat 8 eKm után. De már nem bosszant ugyanis a legujabb generációs Castrol olajjal kibír egy szervíz periódust.
Ha hidegen 1000-1500 körül jár a motor akkor szaggatást lehet észrevenni. (ezzel a szervíz nem tudott mit kezdeni, de még próbálkozom velük alkudni :-) )
Az elsötétedő belső tükör valamiért néha nappal is besötétedik, de még nem sikerült rájönnöm, hogy mi okozza. A szervíz addig nem hajlandó nekem másikat adni...
A ablaktörlő lapátok szerintem szörnyűek. Nagyobb sebességnél, kis esőben elviselhetetlenül "takarítanak".
De mindezek mellett maximálisan megbízok a kocsiban. Imádom ahogy a DSG reagál az eseményekre. Elmondhatatlan ahogy előzni lehet vele. A xenon mozgásán mindenki csodálkozik, és ámulja a lekanyarodási fényt. Úgy mint a 230 V-ot is.
Az ülések szerintem elviselhetőek, bár én valóban az 50-60 kg-os kategóriába tartozok.
Mindenki megbámulja még a mai napig is, pedig semmi extra optikai tuning nincs rajta. Fenséges és tekintélyt parancsoló.
Az kár, hogy amikor vettem még nem lehetett bele rendelni ADR (távolság tartó automatika) rendszert. Így utólag meg nagyon drága lenne bele tenni.
Oltári jó ötlet, hogy elektromos a sofförülés háttámla és deréktámasz mozgatása.
Az AutoHold funkció és az elektromos kézifék nélkül már nehezen tudom elképzelni a következő autómat...
Az hogy a parkoló radar elől és hátul is figyel, nagyon megkönnyíti a parkolást.
Eddig csak akkor kellett költenem a verdára, ha én okoztam valami gondot. (pl: nyúlvadászat...)
Nagyon remélem, hogy a következő 5 évben is ennyire meg leszek elégedve vele.
Azoknak, akik megjárták a verdájukkal csak kitartást tudok kíváni! Esetleg, hogy adjanak még egy esélyt a VW Passatnak, és cseréljék le egy másikra. Mert a nagy számok törvénye alapján hibás kocsik mindig is lesznek, de kétszer egymásután nehéz rosszat kifogni...!
Jó utat mindenkinek!
Hibalista
- Jobb első parkoló égő. (2000Ft)
- Izzító gyertya (garanciális)
-
Ide hordtam szervizbe
AutoCent Kft Soltvadkert
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 92000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Megane II, 1.6 Benzin | Következő autója? | Most még azt mondanám: VW PASSAT |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
