A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 TDI DSG Comfortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon jól eltalált autó!

Szöveges ítélet

Mar akkor beleszerettem, amikor 2005 tavaszan megjelent. Nem is volt kerdes, hogy milyen autot rendeljek, amikor jogosult lettem ceges autora.

1. DSG: A DSG valtos valtozatot valasztottam, es jol dontottem minden szempontbol: varosban szinte eszre se vettem, hogy dugoban araszoltam minden reggel be a munkahelyre, este pedig haza; a DSG-hez szeria AutoHold reven nem kellett a feken tartani a labat, es sebessegbol se kellett kivenni, ha megalltam. Vagyis nem farasztott a dugoban autozas. Arrol mar sokan irtak, hogy mennyire gyors, eszrevetlen es sportos is ez a valto. Igy igaz, volt szerencsem az USA-ban automata valtos autokhoz, de ez egyertelmuen jobb volt: 6 sebesseg, valtaskor nem rant, nem sir magas fordulatszamon, mert nincs tobb sebessegfokozat, es a gazadast is ertette: a KickStart funkcio reven ha tovig nyomod a gazpedalt, eszleli, hogy pattanni akarsz, es villamgyorsan visszavalt, es csak a max. fordulatszamon valt fol, igy segitve elo a hihetetlen gyorsulast. Van rajta sport fokozat is, es kezzel is lehet pockolni a fokozatokat, ha olyanod van.

2. Bi-xenon lampa: A Passat bi-xenon lampairol is sok jot olvastam, igy azt sem hagytam ki az extralistabol: elotte egy 2003-as A6-osban hasznalhattam hasonlot, igaz, az szimpla xenon volt, ahol a tavolsagi fenyt halogen izzo szolgaltatta. Nem volt rossz az sem, de a Passat fenyei sokkal jobbak: a tavolsagi is xenonfeny, es a tompitott is hihetetlenul tavolra es egyenletesen szelesen vilagitott. A dinamikus - amikor kanyarogsz, a feny csovaja is mozdul a kormany utan - es a statikus - ha utcaba kanyarodsz be, kigyullad egy oldalra vilagito halogen izzo, ami profi modon fokozatosan alszik ki, es mindig latod, hova kanyarodsz eppen be - vilagitasrol is sokan beszeltek: nem gyozom dicserni, tokeletes! Volt szerencsem 2 honapig egy xenonos Lagunahoz is, de xenon es xenon kozott is van kulonbseg, a Passat javara!

3. MP3, 6-os cd-tar, 250W, 10 hangszoro: azota sem hallottam hasonlo hangzasu hangrendszert autoban: alacsony hangeronel is tokeletesen kulonvaltak a magas es mely hangok, amikor pedig bomboltettem, egyszer sem torzitott vagy rezonalt be. Gratulalok a VW-nek, kimondottan igenyes hangrendszer! 6 db-os cd-valto jar hozza, nem a kesztyutartoba, hanem a radioba beepitve!

Sajnos 5 honap es 10e km utan meg kellett valnom az autotol, mivel ceget valtottam, de az uj helyemen is Passatot kertem, a kenyelemrol nem akartam lemondani, igy itt csak a legkisebb motor fert a keretbe: errol is be fogok szamolni, ha eltelik egy fel ev vele. Ha az 1,2 tonnas uj Octaviat egy 75 lovas 1.4-es motor is szepen tudta mozgatni, nem hiszem, hogy az 1350 kg meg fog kottyanni a 102 loeronek a Passatnal. Versenyezni meg nem akarok.

Hibalista

- semmi, a hatso lokharitot javitottak, amikor a mogottem jovo a lampanal nem tudott idoben megallni: a szerelo el volt hulve, hogy milyen massziv konstrukcio a kocsi:a lokharito mogott nem kellett semmit cserelni, az oreg Mondeo viszont rendesen betorte az orrat.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)