Nagy a segge de formás!
Szöveges ítélet
Amikor elkezdtem nézegetni a kocsikat akkor eszembe jutott milyen autó is az én stílusom. Volt kettő passatom már és meg voltam elégedve velük. Abból az egyik egy igazi fenevad volt VR6-os motorral igazi büntetőgép. A másik 1.9 PDTDI 6 sebességes váltóval.
Akkor térjünk rá az aktuális autóra. Egy 2.0 PDTDI DPF DSG kombi VW-ről van szó.
Az autó talált meg engem valahogy. Amikor elkezdtem nézegetni a kocsikat BMW-t szerettem volna mert nagyon szeretem őket. Különösen imádom a barátom E65 kényelmét. Megkeresett engem a párom unokatestvére hogy van egy németből behozott paszuly. Nem tudom hogy arra Nyírségben minden autónak növény neve van de paszuly aki nekem Rozi lett eléggé nem akarta hogy a magyar papírokat megkapja. Az első hideg zuhany az volt hogy nem volt meg a német törzskönyve. és ki kellett kérni megint a papírokat a németektől. Amikor szembesültem vele nagyon elkeseredtem, de úgy gondoltam hogy várok Rozira mert lehet hogy nagy a segge de formás. :) Azt hozzá teszem egy forintot nem fizettem Roziért. A papírokra kb 1 hónapot vártam és utána értesítettek hogy megvan minden indulhat a menet. Mivel én pesten lakok Rozika meg vidéken csak vágyódtam utána hogy legyen már meg. Végre kaptam a telefont GYERE Roziért készen vannak a papírok :). Alig vártam azt a két napot hogy induljak le érte. két nap mulva kaptam egy telefont az autószerelőmtől hogy Baj van tesó mert világít a DPF lámpa mondtam semmi gáz majd elindítja a regenerációt csak menni kell vele. Ez azért történt mert a hülye vizsgáztatók le állították a kocsit mert füstölt nagyon és megijedtek. Utána elkezdték számítógéppel valamit kendácsolni és be állították hogy új a részecskeszűrő. Na itt volt vége a történetnek mert Rozi megmakacsolta magát és elvette 170 pacit és nem akarta vissza adni. Mire le értem nem volt jó a kocsi, és teljesen elkeseredtem hogy nem tudom használni :(. Szerencsére volt egy szaki aki megoldotta a problémát és el tudta indítani a tisztító programot. Mondta is hogy még fogja magát kormolni. Meg is történt a haza úton a füstölés. Nagyon jó volt hazafelé menni vele de szembesültem pár hisztivel. Ugyan is ki írta a a computer hogy nem jó a helyzetjelző izzó. Nah aki azt kicseréli kézzel úgy hogy nem lesz sebes a keze akkor esküszöm kap egy rekesz sört :D.
Nagyon kellemes vezetni Rozit mert jól suhan az úton. A nagy navigáció is teszi a dolgát szépen pontosan mutatja merre is haladunk. Ezt a kocsit autópályára tervezték. A 170 LE és a hozzá tartozó nyomaték nagyon jó!
A kényelmi exrták is nagyon tetszik. De a bluetooth az egy átok a VW nél. Azt írja a google, hogy csak NOKIA telefonokkal hajlandó életre kelni. Sajnos az én android készülékemmel nem hajlandó párosodni. Találtam is egy listát, hogy mivel hajlandó a kicsike beszélgetni. Az androidos telefonommal szóba se áll.
A másik ilyen probléma a 220V-os invertere volt de ott csak szét volt jőve a csatlakozó. A hibalista kb ennyi volt de rajta vagyok hogy meg tudjam oldani ezt a telefon dolgot mert az volt az egyik indok amiért megvettem. Sajnos mennem kell most majd mesélek még...
2017 február
Nos gondoltam írok Roziról mert egy kicsit csendben voltam egy kicsit :)
Vannak problémák egy párkapcsolatban itt is lettek persze mindig azzal van a gond hogy a pasi többet akar! Ezzel én is így vagyok ezért gondoltam megadom neki ami kell. Elkezdett a hideg napokon rázni a kasztni. Nem vészesen de érezhetően. Plusz voltak csip csup dolgok amiket nem csináltam még meg. Ahogy egy nőnél szokott a kicsi dolgokon felhúzza magát és csinál egy nagy globális problémát az egészből. Kis dolgok amiket elhanyagoltam. A lámpa mosó a hátsó ablak törlő a klíma motor mellett elkezdett gyanúm szerint a kéttömegű szórakozni.
Mondtam is magamban "nah akkor csere édes"! Meg is rendeltem minden meg is jött, meg is beszéltem a komával hogy akkor szombat csere készüljön rá fel lelkileg! Mivel nem csinált DSG-ben kéttömegű cserét egy kicsit félt a műtéttől. Mondtam neki nem lesz gond csigalom nyugavér :)
Műtét Jól sikerült jelentem a gyanúm be igazolódott csere után nem rázott a kocsi egyáltalán és azóta se ráz :).
A lámpamosó motor megérdemel egy külön részt mert amit össze szenvedtünk vele az nem volt gyenge :D Alapból azzal indult hogy eléggé hülye helyen van a pumpa. De megoldjuk felesleges bontás nélkül! Hát nem fel kell világosítani a kedveseket mert sajnos amikor a szeméhez akarsz közvetlenül vagy közvetve érni akkor tuti megharap a kicsike azóta vérhólyagos az ujjam :D Pedig eléggé nagy iroda kukac vagyok de ez azért durva volt Rozitól. A Wolfsburgi mérnökök anyukája szerintem mai napig csuklik mert nem akart működni sehogy se a motor. Ki szedtük megnéztük működött! Vissza rakjuk nem megy. Már akartam szedni szét a kábel köteget, erre ránézek az órára és fél nyolc mondom kominak hogy hagyjuk nem érdekel pálinkát akarok inni már elegem van belőle.
Pedig VCDS el elhasználtam vagy 3 liter folyadékot. Az este berúgtunk rendesen és amikor reggel felkeltem megkérdeztem magamtól hogy hogyan is kellene ennek működni???? Akkor esett le a tantusz egy igazi paradigma váltás volt a fejemben úgy hogy fájt rendesen :D AKKOR TE MARHA HA MEGY A LÁMPA :D:D
Azóta van fényszóró mosó a kocsin :D
A klíma jobb oldali motorját kicseréltem erre nem beszarik a balos is? :D Nah akkor most azt is cserélem de az egy másik történet, mert mára elfáradtam....
Hibalista
- DPF hiba sajnos a vizsgáztatók akik vizsgáztatták a kocsit öregek és nem értenek a modern autókhoz. - 220V Inverter hiba. (szét volt csúszva a csatlakozó :D)
Ide hordtam szervizbe
Fülöpi autószerviz nagyon ajánlom őket meg csinálnak mindent! Ha nem tudják mi a baj akkor is megcsinálják! :)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 225000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 225000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat 1.9 PDTDI | Következő autója? | Valamilyen 5 ös |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
