A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 PDTDI DPF DSG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy a segge de formás!

Szöveges ítélet

Amikor elkezdtem nézegetni a kocsikat akkor eszembe jutott milyen autó is az én stílusom. Volt kettő passatom már és meg voltam elégedve velük. Abból az egyik egy igazi fenevad volt VR6-os motorral igazi büntetőgép. A másik 1.9 PDTDI 6 sebességes váltóval.
Akkor térjünk rá az aktuális autóra. Egy 2.0 PDTDI DPF DSG kombi VW-ről van szó.
Az autó talált meg engem valahogy. Amikor elkezdtem nézegetni a kocsikat BMW-t szerettem volna mert nagyon szeretem őket. Különösen imádom a barátom E65 kényelmét. Megkeresett engem a párom unokatestvére hogy van egy németből behozott paszuly. Nem tudom hogy arra Nyírségben minden autónak növény neve van de paszuly aki nekem Rozi lett eléggé nem akarta hogy a magyar papírokat megkapja. Az első hideg zuhany az volt hogy nem volt meg a német törzskönyve. és ki kellett kérni megint a papírokat a németektől. Amikor szembesültem vele nagyon elkeseredtem, de úgy gondoltam hogy várok Rozira mert lehet hogy nagy a segge de formás. :) Azt hozzá teszem egy forintot nem fizettem Roziért. A papírokra kb 1 hónapot vártam és utána értesítettek hogy megvan minden indulhat a menet. Mivel én pesten lakok Rozika meg vidéken csak vágyódtam utána hogy legyen már meg. Végre kaptam a telefont GYERE Roziért készen vannak a papírok :). Alig vártam azt a két napot hogy induljak le érte. két nap mulva kaptam egy telefont az autószerelőmtől hogy Baj van tesó mert világít a DPF lámpa mondtam semmi gáz majd elindítja a regenerációt csak menni kell vele. Ez azért történt mert a hülye vizsgáztatók le állították a kocsit mert füstölt nagyon és megijedtek. Utána elkezdték számítógéppel valamit kendácsolni és be állították hogy új a részecskeszűrő. Na itt volt vége a történetnek mert Rozi megmakacsolta magát és elvette 170 pacit és nem akarta vissza adni. Mire le értem nem volt jó a kocsi, és teljesen elkeseredtem hogy nem tudom használni :(. Szerencsére volt egy szaki aki megoldotta a problémát és el tudta indítani a tisztító programot. Mondta is hogy még fogja magát kormolni. Meg is történt a haza úton a füstölés. Nagyon jó volt hazafelé menni vele de szembesültem pár hisztivel. Ugyan is ki írta a a computer hogy nem jó a helyzetjelző izzó. Nah aki azt kicseréli kézzel úgy hogy nem lesz sebes a keze akkor esküszöm kap egy rekesz sört :D.
Nagyon kellemes vezetni Rozit mert jól suhan az úton. A nagy navigáció is teszi a dolgát szépen pontosan mutatja merre is haladunk. Ezt a kocsit autópályára tervezték. A 170 LE és a hozzá tartozó nyomaték nagyon jó!
A kényelmi exrták is nagyon tetszik. De a bluetooth az egy átok a VW nél. Azt írja a google, hogy csak NOKIA telefonokkal hajlandó életre kelni. Sajnos az én android készülékemmel nem hajlandó párosodni. Találtam is egy listát, hogy mivel hajlandó a kicsike beszélgetni. Az androidos telefonommal szóba se áll.
A másik ilyen probléma a 220V-os invertere volt de ott csak szét volt jőve a csatlakozó. A hibalista kb ennyi volt de rajta vagyok hogy meg tudjam oldani ezt a telefon dolgot mert az volt az egyik indok amiért megvettem. Sajnos mennem kell most majd mesélek még...
2017 február
Nos gondoltam írok Roziról mert egy kicsit csendben voltam egy kicsit :)
Vannak problémák egy párkapcsolatban itt is lettek persze mindig azzal van a gond hogy a pasi többet akar! Ezzel én is így vagyok ezért gondoltam megadom neki ami kell. Elkezdett a hideg napokon rázni a kasztni. Nem vészesen de érezhetően. Plusz voltak csip csup dolgok amiket nem csináltam még meg. Ahogy egy nőnél szokott a kicsi dolgokon felhúzza magát és csinál egy nagy globális problémát az egészből. Kis dolgok amiket elhanyagoltam. A lámpa mosó a hátsó ablak törlő a klíma motor mellett elkezdett gyanúm szerint a kéttömegű szórakozni.
Mondtam is magamban "nah akkor csere édes"! Meg is rendeltem minden meg is jött, meg is beszéltem a komával hogy akkor szombat csere készüljön rá fel lelkileg! Mivel nem csinált DSG-ben kéttömegű cserét egy kicsit félt a műtéttől. Mondtam neki nem lesz gond csigalom nyugavér :)
Műtét Jól sikerült jelentem a gyanúm be igazolódott csere után nem rázott a kocsi egyáltalán és azóta se ráz :).
A lámpamosó motor megérdemel egy külön részt mert amit össze szenvedtünk vele az nem volt gyenge :D Alapból azzal indult hogy eléggé hülye helyen van a pumpa. De megoldjuk felesleges bontás nélkül! Hát nem fel kell világosítani a kedveseket mert sajnos amikor a szeméhez akarsz közvetlenül vagy közvetve érni akkor tuti megharap a kicsike azóta vérhólyagos az ujjam :D Pedig eléggé nagy iroda kukac vagyok de ez azért durva volt Rozitól. A Wolfsburgi mérnökök anyukája szerintem mai napig csuklik mert nem akart működni sehogy se a motor. Ki szedtük megnéztük működött! Vissza rakjuk nem megy. Már akartam szedni szét a kábel köteget, erre ránézek az órára és fél nyolc mondom kominak hogy hagyjuk nem érdekel pálinkát akarok inni már elegem van belőle.
Pedig VCDS el elhasználtam vagy 3 liter folyadékot. Az este berúgtunk rendesen és amikor reggel felkeltem megkérdeztem magamtól hogy hogyan is kellene ennek működni???? Akkor esett le a tantusz egy igazi paradigma váltás volt a fejemben úgy hogy fájt rendesen :D AKKOR TE MARHA HA MEGY A LÁMPA :D:D
Azóta van fényszóró mosó a kocsin :D
A klíma jobb oldali motorját kicseréltem erre nem beszarik a balos is? :D Nah akkor most azt is cserélem de az egy másik történet, mert mára elfáradtam....

Hibalista

- DPF hiba sajnos a vizsgáztatók akik vizsgáztatták a kocsit öregek és nem értenek a modern autókhoz. - 220V Inverter hiba. (szét volt csúszva a csatlakozó :D)

Ide hordtam szervizbe

Fülöpi autószerviz nagyon ajánlom őket meg csinálnak mindent! Ha nem tudják mi a baj akkor is megcsinálják! :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 225000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 225000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat 1.9 PDTDI Következő autója? Valamilyen 5 ös
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)