Maga a borzalom
Szöveges ítélet
Az autót két évesen vásároltam 93.000 km-el. Egy hét után teljesen elment az erő a motorból. Közölték, hogy "meghalt" a turbó. Két hétig állt a szervízben az autó, mire sorra került. Ezután három hétig tudtam használni, amikor is megint elfogyott az erő belőle. Azt hittem megint a turbó de közölték, hogy most a részecskeszűrő romlott el. Újabb két hét (csereautó nincs!) , kész az autó és közlik, hogy a költségeket átvállalják. Hurrá! Ezután megint egy hónapig tudtam használni, ekkor elkezdett kopogni a féltengely. Csoda de kicserélték garanciában. Utánna három hónapig tudtam használni. Ekkor megállt az autó a belső forgalmi sávban csúcsforgalom idején. Autómentő, szervíz. Most az üzemanyag pumpa romlott el. Közölték, hogy ez hiánycikk, tipikus Passat betegség, ezért heteket kell rá várni. Három hét után kaptam vissza az autómat. Közben még a csomagtér ajtó zárja is elromlott. De ez már csak hab a tortán. Többet az utcába sem engedek be ilyen autót!
Hibalista
- Turbó:250.000 Ft, részecskeszűrő:365.000 Ft, üzemanyagpumpa: 68.000 Ft, központi zár: 26.000 Ft,
Ide hordtam szervizbe
Mozaik utcai VW szervíz
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 325 i | Következő autója? | Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
