Közel a prémium kategóriához
Szöveges ítélet
Szinte a legelső szériából érkezett az országba, ezért féltem, hogy a minden autótípusnál előforduló gyermekbetegségek nálam is elő fognak jönni. Ehhez képest az autó hibátlanul működik. A motor féléves korában kapott Power box teljesítménynövelőt, így az eredeti 140 LE teljesítményű motor most kb 170 LE. A szervízt csak a 30 e km-es közelező szervíz miatt kerestem fel, illetve a gyári visszahívások (szoftver frissítés, kuplung átvizsgálás) miatt kellett meglátogatnom, de hát ezek minden első szériás autónál előfordulnak. A meghosszabított ciklus miatti könnyű és drága olaj valóban jobban fogy, 8-10 ezer km-ként 1 L, de hát ez egy 8 M Ft-os autó esetében nem igazán lényeges költség, másrészt a ritkább szervízciklus bőven kárpótol a kis többletköltségért. Az autó nagyon egyben van, a rázós budai hegyi utakon zörgés nélkül gurul. A nagy csomagtér eddig minden családi nyaralás (két kicsi gyerekkel) valamennyi csomagját elnyelte. Hosszab utakon a fogyasztás 6 L alá esik, így egy tank benzinnel jóval több mint ezer km-t meg lehet tenni. Highline felszereltséggel valóban prémium közeli autó a Passat, nem bántam meg, hogy néhány apró hasznos kiegészítő (pl garázsnyitó) már nem fért bele a költségvetésbe. A sebességváltó remek, precíz, rövid úton jár, de egy DSG-t azért kipróbálnék.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Óbuda Autójavító
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | S 40 | Következő autója? | egyelőre marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
