konzervatív bajnok
Szöveges ítélet
Először is, szerintem az autó gyönyörűszép, és a kategóriájának bajnoka! Közel fél árban adják a CLS hez képest, de a kocsi majdnem annyit tud mint az. Kényelmes, mindemellett nagyon jól megy, 300LE állandó összkerékhajtással, ezzel még rá is tesz egy lapáttal a mercedesre, mivel az csak hátsó kerekes és télen használhatatlan.
A futomű kicsit feszesre van véve, de nem zavaró. Az utastér rendkívül csendes, autópályán kb 160kmh utazótempó mellett teljes csend és nyugalom. A 3.6os benzines motor gondolkodás nélkül gyorsítja az autót, bármilyen fordulatszám és sebesség tartományban. Nagyon kellemes morgós hangja van.
A belső térben szerintem nagyon nagyon jó az anyagválasztás. Audiból ültem át, és a VW-ben jobban érzem magam. Teljes felszereltség van az autómban (akkoriban még sajnos Rline nem volt, így az kimaradt), tényleg a dynaudio hifi meg az ülésszellőztetés sem hiányzik belőle. És az ára miatt választottam: hasonló felszereltséggel a CLS bőven 25millió, az Audi A5 szintúgy. Ez pedig 16.5millióból kijött Németországban. A magyar ára 20mft, ami szerintem azért már röhejes... Mondjuk nem is láttam még MO.-n másik 3.6os verziót.
Télen is nagyon jól használható, az összkerékhajtás miatt könnyedén úton tartható. Fenntartási költségei nagyon jók, eleve 10millióval olcsóbb a konkurenseknél, úgyhogy hibák is beleférnének a keretbe, de eddig szerencsére nem volt. Ismerősömnek 2.0 TDI 170LE-s változata van 80e km el, még neki sem volt baj. Átlagos használat mellett 10-11l-t fogyaszt, de ez 9re is levihető! Ami azért 300LE és összkerékhajtás mellett parádés, szerintem!
Szerintem aki egy kupé formájú, de használható autót akar, ne habozzon! A 4motion változatok a legjobb vételek!! Teljesítmény, komfort teljesen mercedes! Ár pedig fele! Szerintem nem kétség, hogy ez a kategória legjobb autója!!! És a szokásos irigy pillantásokból is kevés van egy volkswagenben ülve! Amellett jól eltitkolja a 300lóerejét, senki sem gondolná...
Hibalista
- Az ablaktőrlővel volt baj. Beragadt, és 2-3 centit tudta megemelni a motor, és visszaállt alaphelyzetbe. Elvittem szervízbe Porsche Győr-be, azt mondták ablakemelő motor csere: 80.000ft. Megköszöntem, mentem tovább. Elvittem inkább Ausztriába, Bruckba az ottani VW-hez. Szétszedték, a mozgatómotor teljesen tökéletes... Hiba oka: a bal oldali ablaktörlő tartúrúdja megszorult valamitől, kivették, megköszörülték bekenték zsírral, azóta tökéletesen működik... 20eurot kértek javításért. Remélem látszik a különbség MO. és Ausztria között...!
Ide hordtam szervizbe
Porsche Győr - mocsok lehúzós szemétládák. Sajnálom azokat, akiknek a kocsijuk hitelre van és muszáj ide hordaniuk!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
VW Autohaus Kamper - Bruck a. Leitha azóta olajat is itt cseréltetek...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 47000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | A4 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
