A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 tdi 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kígyót melengettem...

Szöveges ítélet

Kezdeném ott, hogy imádom az autókat. Kispolski, 18 éves Mercedes, majd 2 db. Renault Twingo és Citroen Xsara Picasso után megvettem egy 2002-es VW Passatot kombit 1.9 tdi motorral 131 Le-vel. Imádtam, szép volt,jó nagy A8 polír kereket vettem rá, de az egyik barátom unszolására eladtam. Tetszett neki, folyamatosan duruzsolt, hogy adjam el neki. Semmi gondom nem volt a kocsival,természetesen megkapott mindent, ami szükséges a rendes szerviz periódusokban. A lényeg, hogy jól rábeszélt az eladásra, így átruháztam rá.
Ekkor kellett volna másként döntenem...na mindegy. Mivel szerettem a VW-t, gondoltam veszek egy újabbat, a jelenlegit. Szorgos és alapos keresgélést követően rátaláltam az igazira. Megnéztem, magyar autó 32000 km-rel, karc és festésmentes. A gazda árulta, rendes volt, mondta, hogy egyszer azért volt egy kis flikk-flakk, mert rátolatott egy vasrúdra, de cserélték a teljes hátső löklapot. Megegyeztünk, megvettem. Az autót Békéscsabán vette át 2006.januárban, úgyhogy nyugodt voltam a származás oldaláról. Bementem Bcsabára a szalonba és kértem, hogy a szervíztörténetet nyomtassák már ki. Minden egyezett a szervízkönyvvel.
Nem is volt a kocsival semmiféle gond, hacsak az nem, hogy az előző Passathoz képest jobban szerette a nem is olyan olcsó motorolajat.Mondjuk kompenzálta azzal,hogy 6 alatt fogyasztott. Olajcsere viszont már 10000 km alatt is szóba jöhetett a komputer szerint, de ilyenkor a szervíz szerint csak öntsek rá,majd 15000 km-nél cserélünk. Így tettem. A longlife periódust meg kitöröltettem, minek úgyse bírja ki addig.
A gond 100000 km után következett. Előbb tönkrement a rögzítőfék. Szoftver frissítés, majd működtető elektronika csere. Egy hónappal később M5-ösön megállt a kocsi, tönkrement a tankban lévő olajszivattyú - persze csere.
Most meg azt vettem észre, hogy 6. fokozatban 80-120-ig úgy ráz, hogy a szivargyújtó kinyitja a rekeszt amibe be van zárva és a hátsó ülésre lövi ki magát. Bemutatom a szervizben, erre azt mondják, hogy szép a hangja,nincs ennek semmi baja. Mennek vele egy kört, akkor meg az volt a válasz, hogy érzik, létezik a hiba, de ők kevesek, nem tudják mi a gond. Ajánlottak egy maszekot. Elmentem ahhoz is, valami adagolós guru. Na ő már okosabb, az mondta 3000,-Ft-ért, hogy igen érzi, valami gond lehet az üzemanyag ellátással. Gondoltam, ez már szakember, rábízom a dolgot. Most arra várok, hogy rátegyenek valami gépet és az majd megállapítja, hogy mennyi a rendszerben a nyomás, vagy tudom is én mi.
Annyira reszketek, amikor beülök, hogy valami gond felszínre kerül, hogy nem is járok vele. Most a 2000-es évj. Renault Cliomat nyúzom, amiről minden fórumon csak rosszat írnak. Na ennek semmi baja nincs. Ugyanúgy szervizelem, mint a német vasat, csakhogy ez meghálálja.

Visszatérve a Passatra, már nagyom várom, hogy kiderüljön mi a baja, mert akkor természetesen megcsináltatom - ha ki tudom fizetni - és eladom. Persze fájó szívvel teszem,ugyanis nagyon jól fogyaszt, kényelmes, R-design-os,18-as kerekekkel. Úgyhogy szép, csak nem megbízható és ezt nem gondoltam, mert az előző Passat 220000 km után is tip-top volt.

Hibalista

- 2 db alsó lengőkar csere, - tankban lévő olajszivattyú csere 100000 km-nél - 10000 km-ként olajcsere szűrőkkel, nos ez szerintem ez nem természetes - rögzítőfék hiba, előbb szoftver frissítés, majd működtető elektronika cseréje

Ide hordtam szervizbe

Auto-Körös ( vagy Körös-Auto ) Békéscsaba

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Személyes ismeretségi körből

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat PDTDI Következő autója? x-sorozatból, amiről jót írnak
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)