Kényelem kedvelőknek
Szöveges ítélet
Kedves munkaadóm volt olyan jó és meglepett ezzel a VW olajkályhával. Az autó csini és azt kaptam tőle amit kívülről is ígért, tágas, kényelmes és jó vezetni. A hosszú tengelytávnak és az igényes futóműnek köszönhetően nagyon kényelmes autó. Korábban azt gondoltam hogy az automata váltó csak az amerikai háziasszonyoknak való, akik képtelenek megtanulni a 3 pedál használatát, tévedtem. A 6 sebességes dupla kuplunkog DSG automata úgy vált mint az álom, az első 3 nap után a kormányon elhelyezett a ´la F1 gombokkal nem is piszkáltam bele a munkájába. A motor is ok, elfogadhatóan fogyaszt és kellően dinamikus. Simán viszi 200ig a kasztnit, csak az olaj ugye... Tényleg zabálja 10.000km/l lecsúszik, de ezért kár kárhoztatni. Még a szintetikus cucc sem nyomja meg a fenntartási költségeket szignifikánsan. Viszont a szervízszla az igen. Borzalmas magas összegeket szlaznak a kocsi normál karbantartásáért is (350.000 80.000km-nél). A kocsi elejének enyhe törése (mondjuk bixenon kanyarfényszóró csere) simán 1 milka. Az sokk.
Viszont ha valaki nem veri szét, a vételárért egy kényelmes, tágas és elementálisan felszerelt autót kap. A highline bőr sport ülései és a dynaudio hifiért külön megéri.
Összeségében tudom ajánlani, de egy tuti VW szaki az nem árt ha van a közelben.
Hibalista
- Futómű javítás, motor vezérlés beállítása garanciában, többszöri futómű hangolás gumikopás miatt (szintén gari)
Ide hordtam szervizbe
Óbudai Autójavító, Porsche M5
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 84000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Nubira 1.8 CDX | Következő autója? | egyelőre marad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
