Kedves útitárs "RS"
Szöveges ítélet
Nekem eddig csak nemet autoim voltak II-es Golf,A4,A6,mind benzinesek,de rabeszeltek egy uj dieselre!Eddig nem bantam meg!Az A6 2.4 V6-ost lepörgi,menettulajdonsagban es felszereltsegben sem marad el nagyon!Az ülesek nekem is kenyelmetlenek,bar ezen kivül meg nem talaltam kivetnivalot.Az olajat nem zabalta az A6-ossal ellentetben,amiert felment az olaj ara amennyit tölteni kellett bele!
En most 10 honap utan 50 e km-t mentem,eddig teljesen meg vagyok elegedve vele!Meg biztos megtartom egy darabig!
Mar eltelt egy kis idö,miota az elözö sorokat megirtam,igy gondoltam frissitem az altalam tapasztaltakat!
Az auto meg mindig nem romlott el pedig most jarok 81000 km-nel(1,5 eves)!Fekbeteteket sikerült 55 e km-nel elkoptatni,amugy eddig csak kötelezö szervizek!
Sajnos az elsö szelvedöm masodszorra is betörött,de a casco csereli!Az egyik kulcsomat sikerült elhagynom,most varom a cseret,egyenlöre eleg tanacstalanul allnak a szervizben,ugyanis szo sincs egy egyszerü atkodolasrol!
Közben kivillant az "Abgas Werksatt" felirat a katalizator visszajelzöjevel együtt!Ausztriaban vittem szervizbe,ahol ugy alltak a dolgokhoz,mintha ertenenek hozza,ez nagyon szimpatikus volt!Az egyik izzitogyertya erzekelöje koszolodott be,amit garanciaban csereltek!A 90000-es kötelezömet is ott fogom csinaltatni,mivel csak azt cserelnek amit kell es olcsobbak mint a magyar szervizek!
Immáron közel 120e km-t hajtottam a kocsiba(2,5 éves),minden különösebb gond nélkül!A 90-es és 120-as szervizt is ausztriában csináltattam és információim szerint talán vmivel olcsóbbak is voltak a magyar szakszervizeknél és csak azt cserélték amit kell,nem "Lehúzom Bt.".Az olajat kicsit csipegeti,ezt nehéz megszoknom,de ezen kivül,ja és egy izzócserén kivül tényleg nem tudok rosszat írni róla!A kulcsot végül kisebb kínlódások árán bár,de megoldották!
Idöközben meg mentem egykicsit az autóval,most 138e km-nél járok!135e-nél elromlott a maradék két még ki nem cserélt izzitógyertya és ami nagyon furcsa volt,az üzemanyagszivattyú is elromlott!Sajnos Mo-on voltam éppen,de nálunk ez egy 5 hetes!!!! szállitási határidövel forgalmazott alkatrész!Felhivtam hát a St.Pölteni szervizt,akik érdekes módon 1 nap!!!!! alatt meg tudták hozni,és láss csodát,ugyan annyi pénzért!Miért van ez?
Ha valakinek van ismerettsége,érdemes kint is utánakérdezni a dolgoknak,mert nem ritkán olcsóbbak,de legtöbbször biztos,hogy gyorsabbak!
Immaron a 163000-dik km-t nyomom bele,tul a 150e-es olajcseren!Az autonak motorikusan hibaja nem volt a korabbiakban leirtakon felül!A minap ragadt be a csomagtarto,amit igazabol nem ertettem,hogy miert van,de aztan kinyilt menet közben,de szamitottam ra,igy nem volt veszelyes a dolog!
Ami sajnos bosszant,bar nem igazabol nem az auto hibaja,de ezeken a rohadt magyar utakon,föleg Pesten mar a masodik felnimet kell görgöztetni!
Az autoval meg mindig teljesen meg vagyok elegedve!
Hibalista
- Izzitógyertya egy érzékelöje(garancia)
- Izzó csere a tompítottban,már mind a kettöben
- Már az összes izzitógyertya ki lett cserélve
- Üzemanyagszivattyú € 260.- itthon 66e Ft
Ide hordtam szervizbe
Auto Formla,Dunaujvaros
Berta-Vadasz Szfv.
Autohaus Zankl, St.Pölten
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 163000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A6 2.4 V6 Quattro Tiptr. | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
