A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 1,9PDTDI Variant Comfortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

jó, de kezdek félni tőle

Szöveges ítélet

Nagyon szeretem az autót, kényelmes, tágas, praktikus, szép a műszerfala és szerintem jól hangolt futóműje van. Gondolkoztam chiptuningon, mert a 105LE kicsit kevésnek tűnik, de kicsit tartok tőle, még nem csináltattam meg.
Az autó németországi, az időszakos szervizelése mindig teljes körűen megtörtént. Az olajat nem 30.000-ként, hanem 15-20.000-ként cseréltetem. Az olajat egyébként eszi kb 8.000Km után fél liter long life-ot kell utántölteni. (Galant TD egy deci olajat nem evett!!!) Fogyasztása vegyes használatban 6,8 liter (többen írtak 5-6 liter közötti fogyasztást, azt nem tudom hogy lehet vele elérni). hibák: 120.000-nél a fékhatás kezdett eléggé romlani (bekeményedett), kiderült hogy egy cső volt elrepedve így levegő került a fékrendszerbe. Egyébként a fék szerintem nagyon jó! 130.000-nél megállt az autó, üzemanyag pumpa (típushiba) 90.000,-Ft-ba került a csere. Most már kezdek félni tőle. Előtte Mazdáim és Galantom volt, így egyikkel sem jártam még. Az a szerencséje, hogy van egy jó VW szerelő ismerősöm (nem márkaszerviz) aki tényleg gyorsan és precizen dolgozik.

3 év múlva:

190.000km környékén jöttek sorban a hibák:
Kettős tömegű lendkerék kuplung szerkezettel (200.000,-Ft), majd az autó eléggé füstölt és a teljesítménye is csökkent ráadásul nagy gáz adásnál a motor beremegett és csak utána indult meg. Akkor kapott végre egy chip tuningot (140LE), ettől már jobban ment, de a füstölés és a remegés nagy gáznál megmaradt. Következett a PD elemek cseréje (nem változott semmi, szerintem felesleges volt, bár a szerelő állította, hogy mérések szerint ki kellett cserélni...) Másik szerelőhöz vittem, ott kiderítették, hogy vezérműtengely és hidro tőke kopás okozza a jelenséget. Cseréjük után végre jó lett az autó, most jobban megy mint valaha, a fogyasztása is jobb lett, 7 literről 6,5 literre lement. Igaz összesen egy vagyonba került...
és még félhetek a turbótól és a kompresszortól...Magam sem tudom miért, de még mindig szeretem, bár attól tartok a következő autóm újra japán lesz...

Hibalista

- Fék (120.000-nél) - Üzemanyag szivattyú (130.000-nél) - Kipufogó visszavezető szelep, első féktárcsa csere (162.000-nél) - Első futómű silent csere (183.000-nél) - Kettős tömegű lendkerék+kuplung szerkezet (186.000-nél) - kézifék kapcsoló csere (189.000-nél) - PD elemek cseréje (190.000-nél, vszeg nem kellett volna mert a hiba nem szűnt meg) - Vezérmű tengely + hidro tőkék cseréje (194.000-nél) - Hátsó rugó eltört (194.000-nél)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Galant Következő autója? ??
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)