Induláskor lomha, de szokás kérdése, de utána már
Szöveges ítélet
Nagyon kevés a tapasztalatom, de megpróbálok párhuzamot vonni a régi és az új kocsi között. Eddig BMW E46-os, benzines kocsim volt. Most van els? dieselem. Az indulásnál nagyon kicsi a nyomaték, nagy gázzal kell indulni, s?t 2.-ben is kicsi, a benzines után kissé furcsa mikor kanyarodás közben az út közepén lefullad. Ez valószin?, s?t biztos, az én gyakorlatlanságomnak tudható be, talán kés?bbiek folyamán nem lesz probléma.
Szerintem a formája nagyon eltalált, nagyon tetszik. a kényelmével, felszereltségével meg vagyok elégedve, jobb mint a BMW 3-as(E46).
Valaki írta, hogy a riaztó nagyon drága és a casco is. Az én tapasztalatom teljesen más.
Szereltettem bele tolatóradart: 34.000,-Ft. Riaszó ezután következik, ami jelenlegi igényt kielégíti ez: 60.000,-Ft-ba fog kerülni beszerelve.
Cascó 12.088.-Ft/hó, KFB.: 1.762,-Ft/hó.(Uniqa biztosító),
a BMW-re ugyaez, majdnem 18.000 Ft volt havonta.
Hibalista
- 1.000 km után még semmi, furcsa is lenne. Amivel ijesztgetnek az a részecskesz?r?, eddig semmilyen tapasztalatom nincs.
Ide hordtam szervizbe
Még nem volt szevízben
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | BMW 3-as (E 46) | Következő autója? | még nem döntöttem, de ez beválik, akkor ennél maradok |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
