Imádtam vele minden percet!
Szöveges ítélet
VolksWagen = NépAutó, (alapelv: én nem veszek népautót, mert azt mindenki vehet, nekem ettől több kell :-)
2005. októberében elmentünk egy páran kipróbálni, milyen is ez a szuper Passat, unokattesóm teljesen oda volt érte, és én meg jófej akartam lenni, ezért leszerveztem egy tesztvezetést! Ekkor nem is gondoltam Passat vásárlására (lásd, alapelv)
De a tesztvezetés után nem is tudom hogyan de elborult az agyam, 5 nap múlva megrendeltem életem első igazán "luxus" autóját. Akár árban, akár méretben számomra valóban ez az a kategória volt. A kereskedő meglátta bennem a lehetőséget, és hogy mit kell mondania, így mint méh a nektárra, szálltam bele a megrendelésbe...
9 és fél év! ennyit húztunk le egymással. Jóban és rosszban ott állt mellettem és bár néha megígértem, felrobbantom, azért meg"emberelte" magát, és nem hagyott cserben.Mindenki imádta és gyönyörködött benne.
- első-hátsó radar
- esőérzékelő
- xenon (kanyarkövető, lekanyarodási fény)
- 6 fokozatú DSG
- 220V az utastérben...
csak pár fontosabb extra, amelyekkel bír.
Passat = Presztizs (lehet mást mondani, és nevetni rajta) IGENIS én ezt éreztem és élveztem 9 és fél éven keresztül...
Sok más tulaj panaszkodott, Eszi az olajat! (jah! 17 eKm-enként 1 liter, nevetséges). Drága, zabálja a pénzt...
Kérem tessen mindenki belegondolni (nagy átlagra gondolok, nem aki peches és valóban belenyúlt a rosszba) de ha én folyamatosan a maximumon pörgetem magam, nem kímélem a testem akkor én is költséges fenntartású vagyok! hiszen orvoshoz járok, gyógyszereket eszek, stb.
Igen! egy autóra is vigyázni kell, gondoskodást igényel, ha nem akarjuk a költségvetésünket rá költeni.
Aki folyamatosan a noname kúton tankol, és alkatrész cserét az utángyártottakkal oldja meg a sufni szervízben (vagy a szakszervízben), padlógázon megy, számára a kocsi egy darab vas, annak ez a sors jut.
Én ettől jobban vigyáztam rá, ezért nem is volt komolyabb gondom. Felét letagadhatta korának.
De kiöregedett, és vágytam az újabb technikákra, megváltozott az életem, ezért megváltam tőle. fáj a szívem amikor rá gondolok, de a kis tesó feledteti ezt.
Hamarosan arról is írok, ha már lesz benne annyi km, hogy éredemes legyen erre. :-)
Hibalista
- ~ 150 eKm - - Parkoló radar központi egység (~ 60 eFt) - ~ 200 eKm - - Kéttömegű lenkerék (~180 eFt) - - egymás után a 4 PD elem (~150 eFt/db) - - Turbó (~ 40 eFt, felújítás) - - közben-közben voltak kisebb-nagyobb problémák, de lényegesebb pénztárca nyitogató tételek ezek voltak. -
Ide hordtam szervizbe
Szakszervíz:No comment! jelentős visszatartó erő egy új kocsi vásárlásához, hogy garancia csak akkor van, ha szakszervízbe javíttatod a kocsit...
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Privát lelkiismeretes szerelő Kiskunmajsán, a Vágóhíd utcában... - nem arra utazik, hogy minnél jobban lehúzzon...- a kéttömegű lenkerék cserét fél nap alatt megoldotta (kicsit sűrgősen kellett a kocsi :-)- megfelelő szaktudás, tapasztalat és technikai felszereltség- határidők figyelembe vétele és betartása.- számtalan jót tudnék még mondani róla, de bizonyosodjon meg mindenki maga...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 5 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 325000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Megane 1,6 benzin, Berline | Következő autója? | Cherokee |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
