IMÁDOM még mindig!
Szöveges ítélet
Rozit amikor elhoztam akkor kicsit rakoncátlan volt. A kezdet nehéz volt de muszáj volt össze barátkozni. Sajnos amikor vitték vizsgára a kedves vizsgáztató le állította a részecskeszűrő regenerálás közben. Öreg nagyhasú Ladákhoz szokott arc. Azt mondja ő nem csinált semmit csak el kezdett füstölni, és megijedt hogy tönkre tette :D. Ekkor kicsit ideges lettem, és mondtam hogy ezt most ki fogod fizetni öreg! Nem volt nagy baj el lett indítva a regeneráció manuálisan és minden vissza állt a rendes kerékvágásba.
Éltünk szoktuk egymást hasítottuk a sztrádát. Egyszer az M3 ason kivillan a izzítás jelző tempomat le kapcsol aztán max 80kmh ááááá kiakadtam rendesen mert nem tudtam mi a fene van. Le állítom ujra indítom semmi. Rozi rakoncátlan nem hiszem el mondom a páromnak. Nézem a hibákat semmi. Nem is törődtem vele. Azóta se produkálta a dolgot. A másik bele költözött valami manó aki hibákat generál. A szenzor hiba és a klíma hiba már benne volt azt tudtam de a hátsó ablak törlő az jött nem s tudom hogyan. Egyszer csak akadt aztán nem ment, aztán meg működik. Mondtam is magamban akkor ki doblak bakker. A lámpa az volt az igazi kihívás. Mondom a szerelőmnek hogy nem látok mert szar a lámpa. Mondja dehogy hisz világít. Mondom megnézem én azt magamnak rögtön utána is mentem hogy a xenon hogyan is adja meg magát. persze hogy úgy veszít a fenyéröböl. Akkor go kicserél izzó ki aztán az új be. Persze kis naiv lámpa ki. azt jó mindenit persze hogy nem annyira egyszerű kivenni kerék ki lökhárító le lámpa ki. Mondtam hogy akkor meg is tisztítom a lencsét. 6 órát pucoltam a lencséket. Miután minden vissza hopp jött a fényáradat aztaaa mondom ez így is tud világítani? A szerelőm mondja uristen ez azért durva lett :)! Mondom fel töltöm a telómat úgy is van benne gyári inverter hát nem ment bakker szét szedem és nincsen össze dugva a kábel valaki már járt arra és el felejtette össze dugni a kábelt! össze raktam és hopp már megy is. A kettős tömegű meg a héten lesz ki cserélve a többi aprósággal együtt arról majd írok nektek hogyan is lehet kivenni egy DSG váltót a helyéről mert sz tem nem triviális....
Hibalista
- Flap motor a klímában 15000 bontott - Hátsó ablaktörlő motor 15000 bontott - Légminőség szenzor 3000 bontott - Izzók 15000 per darab - Kettős tömegű lendkerék 125000 nagyon baráti áron! - Lámpa mosó pumpa 5000 - Generátor csapágy és szénkefe csere 10000
Ide hordtam szervizbe
A nyírségi autószerelők a legjobbak a szakmában ők azok akik nem ijednek meg semmilyen kihívásoktól!Fülöpi autószerviz a (Czigle testvérek) a legjobbak a szakmájukban! Mindenkinek csak ajánlani tudom őket.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 240000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat 1.9 PDTDI | Következő autója? | Passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
