A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 PDTDI + Chip = 200HP 

Az ítélet értékelése
2,0(23 db)

"Hulladékok mije????" Vezesd csak az alfádat

Szöveges ítélet

Kezdem a külsővel... az ízlésekről kár beszélni, mindenkinél más, nekem amióta megláttam a kategóriában a legszebb. Kis hátránya talán mivel hogy egy nagyon jó autó, elég sok fut az utakon, de egy kis pénzt beleölve mindenki megnézi az utcán, nem sajnáltam a szép nagy felniket, az enyhe sötétítést, a teljesen króm hűtőmaszkot, a xenon félelmetesen szép, így mindenki megnézi. Erről ennyit. Belső, alapvetően szép a belseje, de el lehet b.-ni, ha az ember nem ad rá. Nekem a vajszínű krómbelsős jött be (sportos, elegáns), az nagyon tuti. Volt gerincműtétem, emiatt rendkívül fontos volt az üléspozíció, a kategória egyik legjobb ülése, marha jó derék és oldaltámasz és a variálhatósági skála is széles (194 cm magas vagyok, mondjuk a lehető legalacsonyabban ülök, de kénylemes). jah és beférek magam mögé, a csomagtartó meg óriási. Menettulajdonságok: Alapból a 170 Le is mindenfajta kultúrált előzésre tökéletes 0-100 8.6 sec, nekem van benne egy kis chip(ajánlom bárkinek, ezeket a PDTDI motorokat nagyon lehet húzni), így a 0-100 kicsit több mint 7 sec és több mint 200 LE plusz 470Nm. DSG - A VÁLTÓ!!!erről többet nem is mondok...olvassatok teszteket. Sokan panaszkodtak a motorhangra, igen van neki, de én imádom, ahogy beindítja az ember hallja h. ez nem egy 1.3-as GLX Suzuki, az utastérből meg nagyon kis harapós a hangja, nagyon tetszik. Kinek ez kinek az... Sok dieselt vezettem már, de egyik sem adott ilyen élményt belülről. Hátrányai: A fekvőrendőrt tényleg nem szereti, hallani a rugókon... Ha állóhelyből padlóval gyorsítasz, akkor kb fél másoperc, mire észbe kap a rendszer, de pont elég idő arra, h. bele tudj kapaszkodni a kormányba. Fogyasztás: tempomat 180km/h pálya 8,9/100km - ebből mindenki azt számol amit akar. Végsebesség: Lehet vele menni 240-et. Szervízben egyszer volt, m. nem volt megfelelő a levegő gázolaj keverék és visszaesett a teljesítménye, 1 hétig sajnos szervízben volt, mire rájöttek a hibára. Ennyi a 100000km alatt. A futóműve nem olyan feszes, mint mondjuk az A4-esé, de nem is egy Peugeot 407, ellenben bolondbiztos. Az autó optimilás lehet szinte bárkinek, aki szereti a kényelmet, a dinamikát és a mutatós autókat.

Hibalista

- Üzemanyagpumpa

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Xsara Picasso Következő autója? Lexus IS-F
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)