"Hulladékok mije????" Vezesd csak az alfádat
Szöveges ítélet
Kezdem a külsővel... az ízlésekről kár beszélni, mindenkinél más, nekem amióta megláttam a kategóriában a legszebb. Kis hátránya talán mivel hogy egy nagyon jó autó, elég sok fut az utakon, de egy kis pénzt beleölve mindenki megnézi az utcán, nem sajnáltam a szép nagy felniket, az enyhe sötétítést, a teljesen króm hűtőmaszkot, a xenon félelmetesen szép, így mindenki megnézi. Erről ennyit. Belső, alapvetően szép a belseje, de el lehet b.-ni, ha az ember nem ad rá. Nekem a vajszínű krómbelsős jött be (sportos, elegáns), az nagyon tuti. Volt gerincműtétem, emiatt rendkívül fontos volt az üléspozíció, a kategória egyik legjobb ülése, marha jó derék és oldaltámasz és a variálhatósági skála is széles (194 cm magas vagyok, mondjuk a lehető legalacsonyabban ülök, de kénylemes). jah és beférek magam mögé, a csomagtartó meg óriási. Menettulajdonságok: Alapból a 170 Le is mindenfajta kultúrált előzésre tökéletes 0-100 8.6 sec, nekem van benne egy kis chip(ajánlom bárkinek, ezeket a PDTDI motorokat nagyon lehet húzni), így a 0-100 kicsit több mint 7 sec és több mint 200 LE plusz 470Nm. DSG - A VÁLTÓ!!!erről többet nem is mondok...olvassatok teszteket. Sokan panaszkodtak a motorhangra, igen van neki, de én imádom, ahogy beindítja az ember hallja h. ez nem egy 1.3-as GLX Suzuki, az utastérből meg nagyon kis harapós a hangja, nagyon tetszik. Kinek ez kinek az... Sok dieselt vezettem már, de egyik sem adott ilyen élményt belülről. Hátrányai: A fekvőrendőrt tényleg nem szereti, hallani a rugókon... Ha állóhelyből padlóval gyorsítasz, akkor kb fél másoperc, mire észbe kap a rendszer, de pont elég idő arra, h. bele tudj kapaszkodni a kormányba. Fogyasztás: tempomat 180km/h pálya 8,9/100km - ebből mindenki azt számol amit akar. Végsebesség: Lehet vele menni 240-et. Szervízben egyszer volt, m. nem volt megfelelő a levegő gázolaj keverék és visszaesett a teljesítménye, 1 hétig sajnos szervízben volt, mire rájöttek a hibára. Ennyi a 100000km alatt. A futóműve nem olyan feszes, mint mondjuk az A4-esé, de nem is egy Peugeot 407, ellenben bolondbiztos. Az autó optimilás lehet szinte bárkinek, aki szereti a kényelmet, a dinamikát és a mutatós autókat.
Hibalista
- Üzemanyagpumpa
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Xsara Picasso | Következő autója? | Lexus IS-F |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
