A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 PDTDI Sportline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hatótávolságból jeles

Szöveges ítélet

Ami nem tetszik az autóban:
- A hátsó lámpába integrált indexet napsütésben nehéz a mögöttünk haladónak észlelni.
- Az ajtók - különösen a kevesebbet használtak - közbülső akadópontjai visszalökik az ajtót, meg kell állítani pontosan akadóhelyzetben, hogy kiszálláskor ne vághasson hátba.
- Ebben egyzónás klíma van, télen autópályázáskor nem tudja tartani a hőmérsékletet, elkezd hűteni, állítólag a kétzónás jobb.
- Ablaktörlő leggyorsabb fokozaton nem elég gyors
- Autópályázáskor kell vinni olajat, 5e km-enként megeszik fél litert kb.
- Teljesen száraz és sima úton, normálnál hajszállal erősebb fékezésnél bekapcsol az ABS, máskor meg erősebbnél sem.
- Hidegen, indulás után lámpánál megállva remeg az egész karosszéria, nem csak a váltó és a kormány, hanem az ülés is pulzál, mint a telefon vibrálása. Ha bemelegszik, abbahagyja.
- Nehéz orrmotoros dízel, úgyhogy van egy kis svungja lassú, szűkebb kanyarban.
- Egyes/kettes fokozatok elosztása lassú beforduláskor nem teljesen ideális, vagy egyes kell, vagy kettesben nagyobb csúsztatás, mert 1000-1200 körüli van pont a fordulat.
- A Sportline-nak kicsit rázós a futóműve, (viszont jobban is fordul)
- Alacsonyabb (165 centi alatt) vezetőnek kicsit messze vannak a pedálok még teljesen előretolt üléssel is, jellemzően nem női vezetőnek szánhatták.
- Nagyobb gázadásnál nincs szép hangja a motornak
Ami tetszik az autóban
- Tempósabb kanyarokban tömegéhez és kialakításához képest kiválóan fordul
- Ha eléri az ember a 40 km/h-t, akkor mindig van bőven nyomaték, szerintem jó a váltó kiosztása
- Autópályán van tekintélye az autónak, nem kóvályognak ki elé
- Ilyen nyomatékhoz és teljesítményhez képest hihetetlen a fogyasztása, pályán 140-el elmegy hat literrel, 22e km alatt 6,45-ös vegyes átlaga van, a 70 literes tankkal bőven 1000 km feletti a hatótávja
- Kézre esnek a kezelőszervek, jól beállítható a vezetőhely
- Elégedett vagyok a helykínálattal elől és hátul is.

Összességében
Ez egy céges autó, amúgy elég drága, főleg az extrák hozzá, magamnak sosem vennék 8,5 milliós autót, annyit nem ér. Attól függetlenül az én példányom egy jó autó, annyit nem mentem vele, hogy a megbízhatóságáról nyilatkozzak, de a flottában van pár, és nem nagyon rohadnak le. Tolatóradar nem árt hozzá, én tempomat nélkül se venném, aki ilyen kocsit vesz, az várhatóan pályázik majd, és oda meg jó. Ebben az árkategóriában szerintem már olyan rossz választás dízelben nincs, de a Passat mindenképpen bent van az első háromban. Igazán megszeretni mondjuk nehéz, de én összességében örülök, hogy ilyet vezethetek, aki egyszer beül egy nyomatékos turbódízelbe, nem nagyon akar majd kiszállni.

Hibalista

- Hibák - 95e-nél 4 PD elem - nem állt meg az autó, 4 éves szervízkor csere - Csomagtérzár kapcsoló hidegben nem zárt, cserélni kellett. - - Furcsa jelenségek - Hidegen üresben vibrál az autó, pulzálóan remegteti az ülést - ABS néha indokolatlanul bekapcsol

Ide hordtam szervizbe

Flottában szervízelik - szervíztapasztalatra azért adtam a középértéket, mert nem én hordtam. A remegéssel és az ABS-el nem tudtak mit csinálni, de a remegés csak 10 fok alatt jelentkezik.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 94000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)