A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 1,9 pd tdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Passzátka

Szöveges ítélet

Keves kilometerrel sikerult hozzajutnom. A hangja meg szinte olyan mint az ujnak.
Pozitivumok:
Kenyelmes ulesek, jo fogyasztas (90kph - 4,5L, 140kph - 6.3L), hatalmas csomagtarto, egy lerobbanást leszámítva megbízható
Negativumok: zavaro zorgesek az utasterbol, nehezen csukodo ajtok es kesztyutarto, gyenge fenyezes (kavicsfelverodesek), telen random hibak (parkingbrake fault, kormanyzar hiba) elojottek reggeli hideginditasnal, majd eltuntek. Mióta garázsban van semmi elektromos hiba :)

Osszessegeben szerintem egy nagyon jo utazoauto. Varosban is szoktam hasznalni, es nyaron klimaval 6,3 korul fogyaszt igy, ami szerintem egy ekkora autotol nagyon jo.
105LE es a 270Nm, nem egy erogep, de egy atlagembernek boven eleg. Elozeskor se kell izgulni, meg visszavaltani.
Ha valaki az autobahnon akar szaguldozni, akkor inkabb 2.0 pd tdi 140 vagy 170le, 2.0 cr tdi, ha mindenaron B6. De ott számolnia kell azzal, hogy több gondja lesz vele, mint egy 1,9 pdtdi-vel.

Egyszer hagyott ott a palyan. Kisnyomasu uzemanyag pumpa elszallt. Kellemetlen volt, de megbizom benne tovabbra is.
Aki ilyenben gondolkozik annak mindenkepp ajanlom. Csak ismert eloelettel vegye! Jah es a garazs erosen javasolt. Elektronikaja igencsak erzekeny a hidegre. Foleg a parkolofek es az elektronikus kormanyzar. Miota garazsban van, nulla elektromos problema.
~90.0000km, 4 ev)

Hibalista

- Csomagterzar - 18ezer Ft. Gyári AUDIra kicserélve, talán mostmár nem lesz vele gond. - Kisnyomasu üz. Pumpa (53e ft + tréler), - Exide Akksi - 25 ezer, - Hátul a VW jellel nem nyílik a csomagtartó - nem csináltattam még meg. - Fékpofák elől cserélve 1xer. - Termosztátcsere. - Csak a kotelezo cserek ezen kivul (90 ezernél vezérlés+pumpa+hosszbordás, váltóolaj, 10 ezrenként olaj+szűrő, 20 ezrenként üz.szűrő, 20-30 ezrenként levegő, pollenszűrő, 2 évente fékolajcsere) - 160 ezernel teljes elso futomucsere, hatul stab. szilentek, palca csere. 1-1 hatso also lengokar. Futomubeallitas. Most olyan, mint ujkoraban. Alulkormanyzas megszunt.

Ide hordtam szervizbe

Ismeros

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 58000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 103000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Clio Következő autója? A6 3.0 TDI vagy A8 4.2 V8 TDI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)