Foswagen, avagy a parasztjaguár mennybe menetele 3.
Szöveges ítélet
Szóval 3. felvonás. Féltengelycsere 150 000 km-nél. Folyamatos olajöntögetések után 2009.12.16.-án indulok az M7 törökbálinti felhajtójának, amikor 3. sebességben visszalassul a motor és villog az izzítás kijelzője. 40 km/h sebességgel visszaevickélek a telephelyre és hívom a régi ismerőst, a VW Assistance-ot. Porsche M5-be vontatás, turbócsere javaslat, 550 000 Ft-os kalkuláció.
Nem szidom tovább a fostalicskát, mert hülye aki megveszi! Részemre legyen mentség,hogy a főnököm választotta.
Kellemes Ünnepekeet és BÚÉK minden PARASZTJAGUÁR sofőrnek!
2010.XII.27. Utolsó felvonás.
Elmúlt egy év. Azóta elektromos kézifék beragadt, nem bírtam a belvárosból elindulni. Csere. Duplasúlyos kiegyenlítőtengely csere, komplett kuplung csere. Szenteste ( XII.24.) az M7-en megállt. Kisfiammal egy órát töltöttünk a szeretet ünnepén az 5 fokos autóban. Székesfehérvár ProCar. Cserekocsi egy 12 éves Lexus GS300...hiba nélkül.. Passatnál a 2-es PD egység megállt, amit 70.000km-nél már cseréltek..Még 2 hétig kell használnom a Foswagent, ami életem eddigi legmegbízhatatlanabb kocsija volt.
Hibalista
- Ajánlom előző 2 írásomat ( Foswagen,avagy a parasztjaguár mennybemenetele1-2 ) - PD egység 1 - PD egység 2 - PD egység 3 - Üzemanyagszívattyú - Féltengelyek - Turbó - 5000 km/1l olaj
Ide hordtam szervizbe
BPB Budakeszi ( gyenge ) Porsche M5 ( közepes ) VW Debrecen ( gyenge )
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
VW Soltvadkert
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Laguna 1.9DCI | Következő autója? | Főnök választja |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
