Foswagen, avagy a parasztjaguár mennybe menetele 2.
Szöveges ítélet
Hát akkor folytatom.
A tavaly augusztusi M0 megállás után már a Porsche M5-ben kértem, az 1-2 henger PD egysége után cseréljék ki a 3as és 4es hengerét is. Ettől elzárkóztak a nagytudású szervízesek, akik kihagyták az üzemanyag szivattyúm tömítését.......
2009 februárját írjuk, az autó nincs 2 éves 5000 km-ként 1 liter hiper olajat zabál. Akasztó felé veszem az irányt és előzöm a sok román kamiont. Hatalmas szél, jéghideg idő. Az egyik előzésem közben,jóval 120 km/h felett TIKK, és leáll a motor. Se kormányrásegítés, se fékrásegítés. Utasom van, a kamion a seggemben. Másodszor is csak a hatalmas szerencse segít. Kinyomott kuplunggal egy buszmegállóban sikerül landolnom. Remegve keresem az ASSISTANCE számát. Hívom, beszélgetünk, mondom PD egység megállt. 1 óra múlva két zöldfülü szerelő jön a VW Soltvadkertről egy monitorral. Rákötik a FOSWAGEN rendszerére és rájönnek, tényleg megállt a motor. Most már hívhatjuk a trailert. A kocsiban nincs másfél fok, vacogunk az utassal. További másfél óra múlva meg is jön a trailer. Négy órával a bejelentés után már egy Skoda Octavia 1,6-ban repesztek uticélom felé. Két nap múlva kész a kocsi, a 3-as henger PD egysége is meghalt. A 4-es hengerét is kicserélték. A kocsit kívül-belül kiglancolták, így adták át. Eddig kétszer játszott az életemmel a német parasztjaguár. Vissza akarok ülni a 300 000km-es Lagunámba! Sokkal szarabb, mint a Foswagen, de nem áll meg menet közben!
Írtam a Porsche Hungáriának és a VW német központjának is , de érdemleges választ nem kaptam ( Forduljon az autót eladó márkakereskedéshez! )
Szégyen, hogy egy 8 millás egekig magasztalt olajkályha megáll egymást követően kétszer.
Szégyen az ügyfélszolgálat hozzáállása is, remélem soha többé nem kell ilyen kocsiba ülnöm!
Harmadik felvonás:
2009 szeptember. Túl vagyok a 150 000 km-en, megyek az M3-on Debrecen felé. Egyszer csak fémes kattogás,csattogás és remegő kormány. Visszaveszem a gázt, de nem marad abba. Bő 50km-en rázza szét az idegeimet. Debrecenben irány a márkaszervíz, ahol már semmi nyoma a hibának. Hazafelé ismét előjön a rázás,csattogás. Két nap múlva, már 30km/h sebességgel száguldok a szervízbe,mert állandósult a gond. Féltengelycsuklók elfáradtak,csere.Hát igen, a Daciám is ette a féltengelyeket...
Eddig (2009.10.22.) ennyi történt.
Hibalista
- 1-2-3 PDI egység, üzemanyagszívattyú, féltengelycsuklók - Ez 2 menet közbeni megállás volt. - Olajfogyasztás 5000-6000 km/1 liter
Ide hordtam szervizbe
BPB-Budakeszi Porsche M5 VW Debrecen
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
VW Soltvadkert
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Laguna | Következő autója? | ?? |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
