A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0TDI 

Az ítélet értékelése
2,7(10 db)

Foswagen, avagy a parasztjaguár mennybe menetele 2.

Szöveges ítélet

Hát akkor folytatom.
A tavaly augusztusi M0 megállás után már a Porsche M5-ben kértem, az 1-2 henger PD egysége után cseréljék ki a 3as és 4es hengerét is. Ettől elzárkóztak a nagytudású szervízesek, akik kihagyták az üzemanyag szivattyúm tömítését.......
2009 februárját írjuk, az autó nincs 2 éves 5000 km-ként 1 liter hiper olajat zabál. Akasztó felé veszem az irányt és előzöm a sok román kamiont. Hatalmas szél, jéghideg idő. Az egyik előzésem közben,jóval 120 km/h felett TIKK, és leáll a motor. Se kormányrásegítés, se fékrásegítés. Utasom van, a kamion a seggemben. Másodszor is csak a hatalmas szerencse segít. Kinyomott kuplunggal egy buszmegállóban sikerül landolnom. Remegve keresem az ASSISTANCE számát. Hívom, beszélgetünk, mondom PD egység megállt. 1 óra múlva két zöldfülü szerelő jön a VW Soltvadkertről egy monitorral. Rákötik a FOSWAGEN rendszerére és rájönnek, tényleg megállt a motor. Most már hívhatjuk a trailert. A kocsiban nincs másfél fok, vacogunk az utassal. További másfél óra múlva meg is jön a trailer. Négy órával a bejelentés után már egy Skoda Octavia 1,6-ban repesztek uticélom felé. Két nap múlva kész a kocsi, a 3-as henger PD egysége is meghalt. A 4-es hengerét is kicserélték. A kocsit kívül-belül kiglancolták, így adták át. Eddig kétszer játszott az életemmel a német parasztjaguár. Vissza akarok ülni a 300 000km-es Lagunámba! Sokkal szarabb, mint a Foswagen, de nem áll meg menet közben!
Írtam a Porsche Hungáriának és a VW német központjának is , de érdemleges választ nem kaptam ( Forduljon az autót eladó márkakereskedéshez! )
Szégyen, hogy egy 8 millás egekig magasztalt olajkályha megáll egymást követően kétszer.
Szégyen az ügyfélszolgálat hozzáállása is, remélem soha többé nem kell ilyen kocsiba ülnöm!
Harmadik felvonás:
2009 szeptember. Túl vagyok a 150 000 km-en, megyek az M3-on Debrecen felé. Egyszer csak fémes kattogás,csattogás és remegő kormány. Visszaveszem a gázt, de nem marad abba. Bő 50km-en rázza szét az idegeimet. Debrecenben irány a márkaszervíz, ahol már semmi nyoma a hibának. Hazafelé ismét előjön a rázás,csattogás. Két nap múlva, már 30km/h sebességgel száguldok a szervízbe,mert állandósult a gond. Féltengelycsuklók elfáradtak,csere.Hát igen, a Daciám is ette a féltengelyeket...
Eddig (2009.10.22.) ennyi történt.

Hibalista

- 1-2-3 PDI egység, üzemanyagszívattyú, féltengelycsuklók - Ez 2 menet közbeni megállás volt. - Olajfogyasztás 5000-6000 km/1 liter

Ide hordtam szervizbe

BPB-Budakeszi Porsche M5 VW Debrecen

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

VW Soltvadkert

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Laguna Következő autója? ??
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)