Földönfekvő luxusladik
Szöveges ítélet
Sziasztok! Először is mondanék pár rossz tulajdonságát a Kicsikének. A részecskeszűrővel(DPF) kezdeném, amit meg kellett, hogy fúrjak, mert állandóan önteni kellett bele a folyadékot aminek 30 ezer ft literje, és vissza is fogta az autót nagyon (megfúrva sem kormol semmit, akárhogy lépek oda se). Az első ajtók zsanérjai könnyen kilógósodnak, sok Passatnál figyeltem már, de otthon könnyen javítható! A belsőtér világítás kapcsolója a zárban van, ezeknek szokásuk tönkremenni, nem kapcsolják a lámpákat, és nem érzékeli, hogy a központi nyitása után kinyitottad az ajtót, ilyenkor meg kell nyitni még egy ajtót. Az ajtók fogókái könnyen kopnak. A teljes szürke belső nagyon kényes, de annál szebb és ritkább! A hátsó lámpák bekoszosodása betegségük, de csak ki kell mosni. A 6os váltó nagyon jó, rövid úton jár. Gyárilag 136le, elvileg most olyan 150-160 között van, de a sok környezetkímélő kütyü miatt nem egy erőgép, de ez "luxus"kombi :) Fogyasztását semmiféleképpen nem bírtam 8.5 fölé vinni, aztis városban nagyon dinamikusan. Normál használatban városban 6 országúton 4.8, vegyesben hosszútávon autópálya nélkül 5.3-ra jöttem ki vele. pályán 160-180-nál eszi meg a 6-ot. Az autóban 400 ezer km van, de egy rozsdapötty nem sok annyi nincs rajta, nem csörög-csattog, és -35 fokban(németország) pöcc-röff! Nekem már pár dolog nem gyári rajta, alakítgatom, de az utcákon nem nagyon van aki ne fordulna utána :) A családban van még egy ugyanilyen kombi Passat ami 2002-es, és 1.9 131 lovas PD, 450 ezer van benne, mióta nálunk van(3év) egy fityinget nem költöttünk rá! megbízhatóságról még annyit, hogy a 210000 km, és a 6 év alatt, egyetlen egyszer állt meg alattam, azis 500 m-re az otthonomtól, gázolajszűrő eldugulása(feledékenység, és rossz üzemanyag) miatt.
Hibalista
- 1.9 PD elemmel vettem, egyből jöhetett a gyári elem. 350 ezernél kormányműben ment szét valami, 60 ezer garanciával teljes felújítás! 390 ezernél! 2 darab lengőkar kezdett kopogni (soklengőkarost sokan szidják) 35 ezer volt a német gyári minőség hozzá! Futóművet legalább 5x állíttattam, mire jó lett, mert mindig húzott jobbra, mondjuk ez lehetett a 9 centis ültetéstöl is. Kipufogó rezgéscsillapító 300 ezer körül ment szét, ekkor olyan hangja volt mint a traktornak, 10 ezer volt az új. 360 ezernél kellett bele egy új cooler (20 ezer), utána egyszer gyorsításkor lenyomta a csövet, aminek lekopott a bilincse, persze ezt nem kapsz csak csővel együtt, horribilis összegért, ezért kapott 2 önmetszős csavart alul-felül, azóta is tökéletes. 320 ezer körül turbócső repedt ki, ez a 20 centis darab volt 50 ezer. Megvételkor szerelőről szerelőre járkálva kicseréltettek csomó minden ami előtte is jó volt, (pl.: kábelköteg, üzemanyag szivattyú stb) így lett a kicsike meghangerfejezve, kapott új dugókat meg gyűrűsort a semmiért :S, mire rájöttek, hogy részecskeszűrő adalék kellene az autóba :( Ezeken kívül (ami nagyrészt a hozzá nem értő szerelők miatt volt) más nagyobb ráfordításom semmi nem volt!
Ide hordtam szervizbe
sok-sok szerelő akik mindent kicseréltettek....
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Szerencsére rátaláltunk egy szerelőre aki kimondott VW-vel foglalkozik, precíz, ügyes, azóta csak hozzá hordom, ő chippelte meg az autót kb 300 ezernél...tökéletes :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 210000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corsa B | Következő autója? | nemtudom, de csakis VW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
