Felsővezető
Szöveges ítélet
Folytatódik. Mostanában nap mint nap születnek logikaliag hülyeség firkálmányok. Én inkább azt kérem firkálgassanak tovább, legalább 2 naponta lesz min röhögnöm. Amúgy biztos vagyok benne, hogy ezeket is a japán fan club tagjai írták, csak ha az utóbbiakhoz is következő autónak japánt írnának akkor a fél ország rajtuk röhögne. Így nem, de szerintem célt nem érnek el vele.
Első, legröhejesebb kötekedési pont az a kényelem. Pont a passatnál felróni ezt... Főleg úgy, hogy a mai autók üléseinek 99%ka kényelmes, ez már szabvány. Ezt vásárlás előtt is ki lehet tapasztalni, nem úgy mint a megbízhatóságot, meg a zörgéseket. Mellesleg az év autója versenyen nem lehet második egy olyan autó ami ennyire kényelmetlen, mert nincs az a zsűri ami a tesztelések után szavazna rá.
Az én véleményem: kényelmes, nincs benne semmi extra. Az ülések mai szabvány mint már említettem, nem egy mercedes fotel, de kényelmes. A futómű lágy és puha, ezzel egyik részről kényelmesebb az autó, nem dobál nem üt a kátyúkon, másrészt a zörgések is később jönnek elő a kasztnin szerintem. A műszerek precízek, és könnyű a kezelésük. A megvilágítás kék+piros+zöld szerintem nagyon eltalátl, fabetéttel egész otthonossá teszi a gépkocsit.
PDTDIsten, legjobb dieselmotor a világon. Nyomatékos és keveset fogyaszt. Még 7 főle nem nagyon sikerült vinni a fogyasztást. A rekord 7.1 rakpart, dugó. Ami viszont igaz, hogy a gázpedálsimogatásra nem reagál. Akik ezt kifogásolják igazuk van, kicsit bele kell lépni. Én nem szeretem azt, amikor a pedált éppenhogy érzéssel kell simogatni az indulásnál. Jobban szeretem, ha nyomni kell az érzés miatt, de ettől még nem rakéta 15literes fogyasztással. Ha már itt tartunk nézzük ezt az olajfogyasztást. Túlzásokba nem kell esni, nem kell tartalékolajjal felszerelkezve elindulni, mert még ha radikálisan zabálná az olajat, akkor is van akkora tartály ma már minden autóban, hogy bármekkora utat kibír. És ezzel már nagyjából elhagytuk a realitás földjét. És szerintem az új honda tulajdonosok örülnének ha csak olajfogyasztással lenne problémájuk. Bár nemtudom milyen fajta embernél számít ez problémának. Ennyi minimum törődést még egy Lada is megérdemel. Következő az lesz, hogy azt hozzátok fel problémának, hogy koszolódik, és hogy néha ki kell porszívózni?
Mellesleg megjegyzem amikor a passatra születik egy ilyen halandzsa, akkor 3-4 más VW termékre is keletkezik egy hasonlóan semmitmondó negatív szöveg. Nemtudom ki hogy van ezzel de szerintem egyértelmű. A hátterét nem látom az egésznek, hogy miért jó ez?!
Felszereltségbe egész jót kínálnak, így Highline felszereltségben jó pénzért. Flottatanácsadó 100%ban ezt javasolta, eleget tettem neki.
Mellesleg nem kéne összehasonlítani egy Honda Accorddal. Az egy teljesen más autó, a maga céljában jó, de a passathoz semmi köze. (sima, nem R36) passatot nem fogunk látni driftelni, Accordban meg nem fogunk látni minisztereket.
A csomagtartóját szeretem jól lehet benne szállítani, és az oldalsó tárolórekeszbe pont befér egy laptop-táska!!!
A történet vége az, hamár a hátuljánál tartunk, hogy a mögöttem jövőnek nemrég megtetszett a hátulja, és hát belémjött. Hála istennek nem komoly, de javítást igényel.
Így összegezve szerintem a passat kiváló autó, nem mondom, hogy a legjobb mert mindent még nem próbáltam ki. De semmiképp sem rossz.
Hibalista
- Még semmi, de most szervízben van.
Ide hordtam szervizbe
Óbudai Autójavító.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Laguna | Következő autója? | Kitudja... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
