A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 PD TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Felejtsd el a régi olajkályhákat!

Szöveges ítélet

Ha valaki mindig vágyott egy konkrét típusra, akkor az én vagyok. Már kis kisiskolás korom óta figyeltem a VW zászlós hajójának tekinthető Passatot. Mindig legyűgözött az a higgadt kifinomultság és átgondoltság ami a Passatot mindig is jellemezte. Az emlékeimben kotorászva talán 5 verzióra emlékszem, de mindegyik egy csoda volt a maga korában. Szerintem a Passat nagyjából ugyanaz saját kategóriájában, mint a Golf. Mindig csak annyit változtatnak rajta, amennyit a kor műszaki követelményei megkívánnak, de valójában mindig ugyanabba az autóba ülünk bele.
Gyerekkori vágyam tavaly teljesült. Május közepén vettem át életem első VW Passat-ját.
Korábban mindig benzines autóval jártam és öszintén szólva nem voltam sosem elragadtatva a dízel kocsiktól. Ez a kishitűségem addig tartott, amíg bele nem ültem egy új (2006-os) VW Passat 2.0 PD TDI-be. Egész egyszerűen a motor csodálatosan muzsikál. Nem csak szószorosan, hanem átvitt értelemben is. A 140 LE nem tűnik valami soknak, de valójában nem is kell vele foglalkozni mivel a 320Nm-es nyomaték szinte szétmorzsolja a főtengelyt. Frenetikus élmény, hogy alig kell 1700 fordulat/perc fölé vinni a mutatót, máris beletapadtunk az ülésbe és ez tart egészen nagyjából 3000-ig. Imádom, hogy nem kell pörgetni a motort ahhoz, hogy egy jót lehessen döngetni két lámpa között. Az némiképpén árnyalja a képet, hogy dinamikus gázadagolásnál erősen préseli a fekete füstöt. De ez legyen a mögöttünk jövő gondja.
Összesítve én csak ajánlani tudom mindenkinek a turbódízel Passatot, de aki teheti inkább válassza a már kapható "piros I betűset".

Hibalista

- 10 hónaposan a komplett gyári audio rendszer csere

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Golf Következő autója? VW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)