Fekete elegancia
Szöveges ítélet
Tavaly októberben vettem át gyári rendelés után az autót. Középkategóriást dízelt szerettünk volna és mivel eddig csak franica és japán autóink voltak részemről csak ezek jöhettek szóba. Mivel igazából egyik sem győzött meg (peugeot 407: nulla belső, accord: bakelit műanyagok, mazda 6: max. alsó középkategóriás tulajdonságok, toyota avensis: észre sem lehet venni, C5: borzalmas elektronika és kamu motor, mondeo: őskor) a feleségem unszolására megnéztük az új passatot amiről előszőr én még mint német autó ellenes hallani sem akartam. Aztán amikor megnéztem kivülről és belülről szinte ott helyben eldöntöttem ez lesz. Össze sem lehet hasonlítani a külső és belső dizájnt egyetlen egy középkategóriás autóval sem. És ami nekem a legfontosabb volt az auto otthonos belsője és minőség érzete amit sugalt. Az eltelt 10 hónap ebben csak megerősített. A motor kiváló (főleg ha tudod, hogy azt a kis hirtelen nyomatéknövekedést hogy kezeld), a sebváltó(kézi) kifogástalan, minden úgy működik ahogy kell, a minőség érzet ugyanúgy főleg hogy ülök más hasonlónak mondott autókban is. A matte lacciato belsővel gyönyörű. Az egy liter olaj után töltését nálam is igényelte pont 5.000 km.nél, de ezért eszem ágában sincs lecserélni.
Hibalista
- 1 LITER MOTOROLAJ UTÁN TÖLTÉS
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 307 sw | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
