A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 FSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezüst nyíl

Szöveges ítélet

Nem sok szó esett itt a benzines Passatokról, nincs is sok beszámoló róla, így hát tollat, akarom mondani klaviatúrát ragadtam, hogy megosszam a tapasztalataimat a sajátommal kapcsolatosan. Magamról annyit, hogy 1986 óta vezetek és van saját gépkocsim, esetenként kettő is egy időben. Voltak birtokomban a szocialista ipar remekei, Skoda, Zsiguli 1200, Lada 1300, majd az első nyugati egy Fiat 127-es személyében. Azt követően jöttek a Suzukik, majd Opel Vectra B, és C, (Suzuki különböző típusa maradt a melohoz), de kellet családi is, így Audi A6 3.0 TDI Quattro, majd Mercedes C180, azt követően BMW 520i, közben beesett egy szerelem egy amerikai gyártású Crysler PT Cruiser 2.4 személyében. Változtak az idők, változott a melo, Suzuki megdolgozott a pénzéért és kellett egy nyugis autó. Kritérium volt, hogy ne legyen dízel, sem turbós. Közeli a munkahely, keveset járok vele. De legyen kényelmes, biztonságos, és pályán fusson ha kell. Több mint egy évig bújtam a hirdetéseket, számoltam, és, hogy a fenébe én sem értem a kiválasztott egy Peugeot 407-es 1.8 benzines lett. De amikor hazafelé gurultam megláttam egy ezüst Passatot egy prémium márka kereskedésében. Fék, bementem, megnéztem. haza, JSZP ellenőrzés, Magyarországi, első tulajdonos, 170 000 km rendben. Másnap visszamentem és megvettem. A gép 2000 köbcentis benzines, 150 Le-s. Comfort felszereltségű, ami azt jelentette ebben az esetben, hogy 10 légzsák, digit klíma, esőérzékelős ablaktörlő, fényszórómosó, tempomat, parkradar elől, hától, de nem volt bőr ülés, és navigáció. Vétel után szerelőhöz, fékbetéteket kellett cserélni, én megcsináltattam egy komplett olaj cserét szűrőkkel. Az első kerékjárati ív műanyag burkolója törött volt cseréltük. És egy téli gumi szett, mert nyári volt rajta télen vettem és a nyári az már teljesen kopott volt. Így kezdtünk neki a közös autózásnak. Az autón látszott, hogy garázsban volt és vigyáztak rá, mert egy normál mosás esetén úgy néz ki a fényezése, mintha most jött volna ki a gyárból. Rozsda sehol. Nincs turbó, ez az autó nem a gyorsulásról szól, de pályán 160-al csendben utazok, tempomat bekapcsolva, és fogyaszt 8.5 litert /100 km. 120-nál 7.5 liter. Tapasztalatom szerint a 140-nél érzi jól magát, annyival is megyek autópályán, az még a védánál is belefér.Tankolást követően kiírja, hogy még megtudok tenni 980 km-t. Az Budapest - Berlin. Szerintem nem annyira rossz. Vásárlást követő évben nyáron karintiai túrán voltam vele a családdal, autópálya, hegyek, egy 3000 kilométeres utat egy hét alatt, abszolvált minden probléma nélkül. Azóta kicseréltem az ülést. kapott bele egy komplett gyári bőr ülőgarnitúrát, elől fűthetőek. Most fogom kicserélni a fejegységet, ami tudja az apple carplay-t, tükrözi a wazzet, így minden igényemet maximálisan kielégíti. 15 ezrenként, olajcsere, szűrők cseréje, 180 ezernél a vezérlés cseréje megoldva. Csak tankolok és autózom. Agglomerációból járok dolgozni összesen 32 km-t naponta, plusz a rohangálások vásárlás, asszonyért a munkahelyre, stb, a fogyasztásom beállt, mint a szög, most télen 8.2 liter/100 km. Annyit is tankolok. Csomagtartó hatalmas 560 literes úgy, hogy egy teljes értékű pótkerék van alatta. Parkradar teszi a dolgát, de, hogy rosszat is írjak, amikor esik az eső a hátsó hajlamos folyamatosan sípolni tolatáskor. Amikor megszárad, a probléma elmúlik. Engem nem zavar. Szóval az eddig megtett 40 ezer kilométer számomra pozitív tapasztalatokat adott, és még így is csak 210 ezer van benne. Megtartom, amíg lehet.

Hibalista

- Csak a kopó alkatrészek, úgy mint fékbetét, szűrők, lletve a vezérlés cseréjénél komplett, ami kell.

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő, már több, mint 20 éve az összes autómat ő szervizeli.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? SUzuki Következő autója? ID 3.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)