A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0TDI VARIANT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Érzékelt minőség "Perceived Quality"

Szöveges ítélet

Meg kell említenem, hogy volt nekem már egy Passat Variantom (1.9PDTDI, 130LE) négy évig (Lásd a Népitéletben "Vas" címen). Igazából teljesen elégedett voltam vele de le kellett húznom mert valahogy nem lehetett szeretni, mindíg volt valami apróság, ami elrontotta a szám ízét. Akkor azt hittem rosszabb már nem jöhet. Ennek ellenére próbálok a legkisebb elfogultségot mutatni az új géppel szemben:
Tehát most is van egy (új) Passatom (Variant Highline + sok egyéb extra). Jó design + konstrukció és tragikus összeszerelési és anyaghasználati minőség jellemzi a járgányt. Én értem, hogy nem egyszerű olyan autót gyártani ami nem csak jól néz ki, hanem valóban jó is de amit a németek "Perceived Quality" - "Érzékelt Minőség" szlogen alatt művelnek az már bűncselekmény. Főleg azért bűntetném őket, mert az általam is (és sok más Népitélet író által is) tapasztalt hibák zömével ők maguk is tisztában vannak, hiszen évek vagy évtizedek óta szinte a világ minden szaksajtójában megemlítik, nem beszélve a saját szervízeik által a típushibákról szolgáltatott belső információikról. (lásd 1.4-16V motor megfagyása, TDI-k légtömegmérői, Golf IV. elektromos ablakemelői, számos modell nyikorgó futóműve, Multitronic váltóhibák stb.) Amilyen emblematikus jelentőségű a németeknél az autóipar annyira nem foglalkoznak azzal, hogy valóban olyan autókat gyártsanak, amelyekre büszkék lehetnének - vagy egyszerűen ezt nem érzik át a török, lengyel, szerb stb. vendégmunkások, akik az autókat valójában összehekkelik...
Szóval van egy ilyen német konstrukciójú VW-m, amelyet a török vagy mittudomén mely nációhoz (lehet, hogy német?) tartozó gyári munkások raknak össze. Sajnos igen slendrián módon. Itt-ott nyikorog a belső olcsó műanyag a műszerfalon (alul), ENNEK IS NYIKOROG A FUTÓMŰVE rosszabb úton vagy fekvőrendőrön áthajtásnál (megőrülök tőle), elindulásnál néhány műanyag rezonál a motortérben, időközönként "Engine Fault, Visit Workshop" ilyesztő üzenetet küld és leszabályozza a teljesítményét majd újraindulásnál műkszik rendesen, elkopott a bőr vezetőülés oldalsó darabja(!), gyárilag törött volt az anyósülés gerinctámaszának tekerőgombja (rossz pozícióban feszegette rá a rosszul betanított vemdégmunkás a gyárban), nincs fényezésvédő fólia lökhárítón a csomagtartó nyílásánál így már sérül a fényezés (az előző típusnál még volt, kellett is!), begyűrődik és gyűrött marad a csomagtérroló anyaga miközben önműködően visszatekeredik (ezt nem látták a prototípusnál?), a gyári Dunlop SP Sport gumik úgy csúsznak mint a vazelin és ami a legdurvább, hogy eső után vagy párás időben a csomagtérajtó felnyitásakor a víz egyenesen a csomagtérbe folyik be, nem kis mennyiségben (ezt már a Moszkvicsokban is meg tudták oldani a tehetséges orosz fejlesztők). Ja igen még annyit, hogy a magyar utakon igen hangos és kényelmetlen a futómű, mert sprotosan keményre hangolták... pfuuu kipanaszkodtam magamat.
Csak, hogy ne legyek annyira negatív: alapjában véve jó autó, erős és takarékos motorral, nagyon stabil futóművel, okos és hasznos részletekkel, jó minőségű hangrendszerrel (ebben MP3-at játszó 6lemezes RCD500 van) így még bosszantóbb ez a sok apró hiba. Én azzal büntetem a német (európai) autóipart, hogy igyekszem legközelebb kerülni a jól csengő "Percieved" de sorozatos csalódást okozó márkákat és teszek egy kisérletet japán autóval is.
(mégsem gyújthatom fel figyelemfelkeltésként az autómat, mint annak idején tette egy öntudatos amerikai a valamelyik gigantikus hazai autógyáruk központi épülete előtt)

Hibalista

- Nyikorog az első futómű - Szervíz (garanciában) nem tudja javítani. "Ez ilyen, el kell fogadni"
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat Variant 1.9TDI 130LE Következő autója? Honda CR-V 2.2D (Remélem)
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)