A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat variant highline 2.0 pdtdi 170 le 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Értékeljünk már normálisan

Szöveges ítélet

Porsche hungáriánál töltött értékesítői, illetve több Vw használata során gyűjtött tapasztalataimat szeretném megosztani Önökkel elfogultság nélkül objektív módon.

Mindenekelőtt el kell ismernünk egy vitathatatlan tényt: A Passat kategóriájában a legnépszerűbb autó Európában. Talán jól mutatják az eladási adatok azt, hogy mi magyarok mennyire másként értékeljük a passatot szemben egész Európával. Gondolok konkrétan arra, hogy nálunk a limuzin a népszerűbb, míg egész európában a variant. Ez a különbség számomra azt mutatja, hogy nálunk "luxus" vagy inkább presztízs autónak képzelik a passatot, pedig nem több, mint egy praktikus és viszonylag nagy autó, amelynek ár-érték arányát kérem higgyék el, profik határozták meg, sikerrel. Aki Audiból, Lexusból, Merci, stb-ből ül át, biztosan csalódik, de ne feledje, egy passatot pl. egy A4-essel hasonlítson, ha már hasonlít, ne pedig magasabb kategóriával, és vegye figyelembe a kb. 20-30 %-os árkülönbséget is a fenti példánál maradva, ha például lefikázza a passat műszerfalának alsó kemény burkolatát.

Hát lássuk a konkrétumokat:

Fogyasztás:
-vegyes (pályán 140-el, országúton 90-110-el): 6.5 liter
-országút 95 tempomattal: 4,5 liter
-autópálya 170-190: 8,8-9,1 liter (egyszer próbáltam ki, ne kössön senki belém emiatt)
-városi 6,5-7 liter
Dinamikusan, deffenzíven és ésszel vezetve ez a valóság.
Nincs dsg az autómban, mert szeretek váltogatni, de kipróbáltam és a legjobb automatának tartom.
Olajfogyasztás: 20000 km-nél 0,5 liter, itt egy kis info a sok eltérő vélemény miatt:
Az autó nem versenyzésre lett tervezve okoskodó urak!
Normál módon minden Vw-em idáig 1-1,5 liter olajat fogyasztott az első 30000 km-en. ez mennyi is? kb 5000 Ft, amit két tankolásnál egy barom ott hagy a kútnál mert ész nélkül vezeti az autóját.
Összefoglalva: az olajfogyasztás inkább felnagyított és ezáltal bosszantónak gondolt probléma, mint komoly hibajelenség.
Kényelem: kiemelkedő (bár igaz normál testtartású emberekre tervezték, nem pedig fekvő pózban vezető Fittipaldiknak. Itt jegyezném meg, olvassa el mindenki részletesen a kezelési könyvet, pl. az ülések beállításáról, elgondolkodtató információk vannak leírva (Pl biztonsági tudnivalók a megfelelő ülés pozíció beállításnál), még én is sok új információval találkoztam, pedig azt hittem, hogy kívülről ismerem a Vw-eket.
Menettulajdonságok, motorteljesítmény kiemelkedő és fontos, hogy sok a tartalék az autóban minden téren.
Futómű nem, hanem a motorvédő alsó burkolat "nyekereg" pl. fekvőrendőrön áthaladásnál.
Minőség kívül: precíz, de a díszléceknél, ajtóknál előfordulhat (minden autómárkánál, még MB-nél is) alig észrevehető eltérés.
Fényezés: higgyék el hogy a legjobb a piacon. Majd 3-5 év múlva gondoljanak rám, amikor a madárszar sem mattítja ki, mint pl. egy Renaultét.
Belső minőség: kárpitozás szuper, fabetét tényleg zörög, csak nem nekem, mert tudtam róla és nem kértem az amúgy is gagyi hatása miatt, bőrülés tényleg nyikorog, főleg hidegben, de ez azért van, mert az oldala a műanyaggal érintkezik. nem Vw hiba!!!
Bal oldali ajtónál lévő könyöktámaszt kicserélhetnék az új coupéba szereltre, mert a jelenlegi kicsit ormótlan a túlnyúlása miatt.
A műanyagok szerintem szándékosan visszafogottak részben, másrészt viszont felső kategóriát súrolgatnak. Gondolják csak el, ha nem lenne kicsit "otrombább" belül mint pl. egy A4-es , akkor ki adna azért kb. 3 millióval többet?
Funkcionalitás:Kimagasló, ismétlem, olvassák el a kézikönyvet aprólékosan, kellemes meglepetések fogják Önöket érni. A 8 hangszórós széria cd is jó akusztikai élményt nyújt azoknak, akik normál módon halgatnak zenét még néha hangosabban is.
Megbízhatóság: Eddig is voltak gondjaim az ÖSSZES autómmal, garanciálisan a Vw-el voltam legjobban elégedett leszámítva a Porsche Hungária vevőszolgálat hozzáállását, és azt a szomorú tényt, hogy nem becsülik meg a régi munkafelvevőket, és pancser, kommunikációban, szervezésben gyenge munkaerővel pótolják gondolom kevesebb bérezéssel őket.
Javasolom a vidéki kissebb, vagy magánkézben lévő szervízeket, mert sokkal emberközpontúbbak rugalmasabbak, de ez más márkáknál is így van. Az alkatrész pedig mindenhova odaér kb. 3 napon belül, szélsőséges példa az 1 hét.
Fényezés javíttatásnál figyeljenek, mert hiába mondja a munkafelvevő, hogy nem lehet, igenis lehet, kell ugyanolyan árnyalatot keverniük.

Összességében kategóriájában a legjobban pozícionált autónak tartom a Passat Variantot, javasolom annak, aki szeret elegáns, minőségi autóban ülni, értékeli a letisztult egyszerűséget, mégha pl. ez a belső design részbeni hiányát is okozhatja, fontosnak tartja a környezetvédelmet, és értékeli a nem látható részleteket is, amely sok más márkánál sokadrendű szempont (pl. kábelkötegezések, szigetelések, alvázvédelem, motortérben rendezettség, küszöbök tervezése, hogy ne legyen saras a lábunk beszálláskor, az utastérben az új autó kellemes új illatot áraszt, nem büdöset, mint Renault, Fiat, stb).

Sajnos előző autóimnál nekem is volt szerencsém rossz szériájú alkatrészekhez, melyek többszörös meghibásodást okoztak, de higgyék el, saját tapasztalatomból mondom, hogy ugyanezek fordulnak elő a Nagy Toyotánál is, csak náluk kompromisszumok nélkül cserélnek, javítanak maradéktalan ügyfélelégedettséget elérve. Hát ezen azért kellene a Porshe Hungáriának gondolkoznia, biztosan kevesebben fikáznák részben okkal a Vw-t, még kevesebben nagyítanák fel az apróbb problémájukat.
Végezetül annak ajánlom, aki nem fikázza azért, mert egy nagyobb autóból ült át ilyenbe, vagy azért, mert éppen kissebből és az imázs miatt többet várt tőle, vagy azért, mert más márkákat részesített idáig, előnyben, csak éppen ki akart már ő is próbálni egy Passatot.
Ha garanciális problémák adódnak, legyen rámenős, és megoldják a gondját. Olyan pedig nincs, hogy nem tudnak vele mit csinálni, azt nem szabad ellhinni.
Egy biztos, ha Ön vigyázni fog rá, hálás autója lessz a Passat.
Ha valakinek értelmes kérdésre adhatok választ, akkor a Totalcar közreműködésével készséggel állok rendelkezésére.
Vitatkozni senkivel nem látom értelmét.

Hibalista

- ablaktörlő bajuszkapcsoló zárlatos

Ide hordtam szervizbe

pia buda régi munkafelvevők

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

pia buda új munkafelvevők

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Golf Plus tdi Következő autója? Vw-Toyota
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)