A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 TDI DSG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Erős, hangos, rázós és nyiszogós

Szöveges ítélet

Sokáig (kb fél évig) hezitáltam a Passat és az Avensis között.
Mit sok mindenkit, engem is a nyomatékos diesel, a modern forma és a viszonylag tágas belső fogott meg. Sajnos ezekkel ki is merül a pozitív tulajdonságok sora.
Az előd Passat szerintem kiválló összeszerelési minőségét konfortját vártam, de ez meg sem közelíti azt.
A nyomatékos motor sajnos nagyon hangos, a szélzaj már 120 felett zavaró, a futómű kemény, hangos, de egyáltalán nem olyan stabil a kanyarokban. A motor eszi az olajat.
A belső távolról tetszetős, de néhány ezer után a prosztó kemény alsó műszerfal rész minden kis egyenetlenségnél nyeszeg-nyiszog. Vérlázító és felháborító ebben a kategóriában (8.5 MF, felső közép mkategória)! Az első felfüggesztés kb 30.000 után belülről is jól halhatóan és marhára zavaróan szintén nyiszog, ráadásul a szervízben azt sem tudják mitől.
Az utcákat látva igazi marketing sikertörténet, de főleg csak a design miatt. Átverés az egész! Gagyi anyagok, gagyi összeszerelés! Aki nem hiszi menjen be egy szalonba és nyomkodja meg a műszerfalat bárhol.
Remélem hamarosan megszabadulok tőle és soha többet nem veszek VW-t.

Ezt a részt később írom és válaszolok az utánam Passatot magasztalókra. Előre bocsátom, hogy nem Golfból, meg egyéb alacsonyabb kategóriából ültem át a Passatba. Előtte volt Audi A4, BMW320i, illetve Passat 1.9 pdti (2001). Én csak azokhoz hasonlítom.
Továbbra is minden igaz, amit fentebb írtam. Akiknek ez az első "nagy" autójuk, biztosan el vannak ájulva, de sajnos a beépített anyagok silányabb minősége automatikusan hozza majd a problémákat 40-50e km után. Ja bocs, a DSG váltó tényleg jó, talán az egyetlen ami kifogástalan az autóban.
Természetesen minden az igényességtől függ. Aki 8,5 MFt-ért ennyi megalkuvást elvisel, ...... az vegye nyugodtan.

Hibalista

- Szilent, TURBO,

Ide hordtam szervizbe

Volskwagen Vác L&T

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat 1.9 TDI Következő autója? Valamelyik Japán
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)